Skip to main content
Beantwoord

T-mobile glasvezel i.c.m. ASUS Zenwifi AX XT8 router

• 1 augustus 2023
  • 4 reacties
  • 581 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik overweeg om naar T-mobile glasvezel over te stappen. Heb nu Ziggo kabel (met hun modem in bridge mode), wat goed functioneert. Kan deze router probleemloos aan het modem van T-mobile worden gekoppeld? 

Beste antwoord door eric

Zie dit topic. Hier vraagt de TS om een oplossing waar de Asus een wifi access point is.

Wat je ook kan doen, is indien jouw router VLAN's ondersteunt, is de Zyxel router weglaten!  Dan is de Asus een router, DHCP server en wifi access point.

Bekijk origineel

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8979 reacties
  • Antwoord
  • 1 augustus 2023

Zie dit topic. Hier vraagt de TS om een oplossing waar de Asus een wifi access point is.

Wat je ook kan doen, is indien jouw router VLAN's ondersteunt, is de Zyxel router weglaten!  Dan is de Asus een router, DHCP server en wifi access point.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 augustus 2023

Top Eric, bedankt!

Ik wil graag precies hetzelfde doen, maar de link waarnaar verwezen wordt (https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/asus-zenwifi-pro-et12-gebruiken-voor-wifi-vanaf-de-zyxel-t-54-353822) bestaat niet meer. Kan dat worden hersteld of mogelijk hier nog wat instructies over het aansluiten/installeren? Alvast bedankt!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@nl_lidmaatschap.choice229, ik help je verder! De mention van T-Mobile klopt namelijk niet in deze link. Als je deze aanpast naar Odido, kom je er wel! đŸ˜

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen