Skip to main content

Geen diensten met glasvezel

Zijn er storingen bekend in de regio Hoorn N-H? 

Uitgelichte reactie

25 maart 2025

Hoi ​@haveevee, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt.

Op dit moment is er niks bekend in Hoorn. Nu ben ik voor je gaan kijken maar ik zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben al een monteur voor je aangestuurd en die komt morgen al! Kan je mij een terugkoppeling geven of de monteur het heeft kunnen oplossen voor je? Alvast bedankt! 

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 25 maart 2025

Hoi ​@haveevee, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt.

Op dit moment is er niks bekend in Hoorn. Nu ben ik voor je gaan kijken maar ik zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben al een monteur voor je aangestuurd en die komt morgen al! Kan je mij een terugkoppeling geven of de monteur het heeft kunnen oplossen voor je? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 27 maart 2025

Bedankt voor je reactie ​@Tommie van Odido 

De monteur is geweest en heeft vermoeden dat er kabelbreuk is en dat teruggekoppeld naar Odido zodat die weer een andere monteur kunnen aansturen die dan ook weer naar binnen moet bij mij om door te meten hoe ver weg de breuk is en dan moeten er vast weer anderen aangestuurd die de straat ergens open graven etc. etc. Voor je het weet ben je een week of 2 verder. En vorige maand was ik ook al de sjaak, zie mijn andere topic. Ha #%^*ing-ha. 
Als zelfstandige thuis werkende grafisch ontwerper die ook websites bouwt, ben ik no happy. Ik heb sinds maandag al een voucher voor 1 week, ik hotspot mij suf. Die verleng ik wel tzt.

Alles bij elkaar, denk ik dat ik gewoon pech heb met deze 2 storingen achter elkaar. Dat kan gebeuren. 

Dat die kwetsbare glasvezeldraadjes niet in een stevige mantelbuis worden gelegd snap ik echter niet helemaal. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 28 maart 2025

​@haveevee Heel erg bedankt voor je terugkoppeling!
Ik had natuurlijk graag gelezen dat de monteur dit voor je had opgelost. Mijn oprechte excuses dat het nog niet is gelukt. Gelukkig zijn de zaken al wel ingang gezet, zodat de netwerkbeheerder dit verder kan oppakken. 

Ik begrijp uiteraard goed dat thuiswerken op deze manier niet optimaal gaat, zeker als grafisch ontwerper. Ik wil natuurlijk dat jij dit gewoon ongestoord kan blijven werken. Ik heb daarom gelijk gevraagd of er in de tussentijd een 4G modem kan worden opgestuurd. 

Goed nieuws! 😀 Dit modem is onderweg en komt morgen aan. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 29 maart 2025

Modem is vandaag bezorgd, goed dat dit door de brievenbus past! Meteen in gebruik genomen voor de mac en kon ook de bedrade hub voor het kattenluik aansluiten. đŸŸ

Ben benieuwd of de Odido tv app hierop werkt, nog niet geprobeerd. In elk geval, zeer bedankt.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 30 maart 2025

​@haveevee Geweldig om te lezen dat je het modem in huis hebt. Ook fijn dat de kat nu weer zonder miauwen naar binnen kan. Super! đŸ˜€đŸˆ

De Odido Smart TV app werkt niet op het modem, maar je kunt gelukkig wel streamen via de Odido Online TV app voor android/iOS. Je download deze in de Play -of Appstore. 

Als je nog vragen hebt verneem ik het graag. Ik ben er voor je!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen