Skip to main content

Overstap Tele2 naar Odido gemaakt, te veel geld in rekening gebracht door Tele2, tegoed niet ontvangen.

• 23 april 2025
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

In maart overgestapt naar Odido. Tele2 had voor de volledige maand kosten ingebracht. Vervolgens heb ik een nieuwe factuur ontvangen waarin staat dat ik kosten tegoed heb. Deze zouden worden verrekend met mijn volgende factuur en het restant zou dan overgemaakt worden. Alleen heb ik dus geen contract met Tele2 meer en dus ook geen geld ontvangen. Ook staat er op de factuur dat Tele2 nu onder Odido valt. Maar dat resterende bedrag is ook niet van het 1e factuur bij Odido afgegaan. Wanneer kan ik verwachten dat het bedrag op mijn rekening wordt gestort?

Uitgelichte reactie

23 april 2025

Tele2 is een aparte brand met haar eigen factuursysteem. Dat werkt dus niet samen met het Odido brand systeem. No worries, als je een creditfactuur hebt gehad van Tele2 dan zal die, bij gebrek aan een nieuwe factuur, op je rekening worden teruggestort. Daar kan 14 dagen overheen gaan.

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8985 reacties
  • 23 april 2025

Tele2 is een aparte brand met haar eigen factuursysteem. Dat werkt dus niet samen met het Odido brand systeem. No worries, als je een creditfactuur hebt gehad van Tele2 dan zal die, bij gebrek aan een nieuwe factuur, op je rekening worden teruggestort. Daar kan 14 dagen overheen gaan.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen