Skip to main content
  • 877 Topics
  • 9,435 Reacties
877 Topics
Pixel 9 Pro bad experience
I am writing to express my extreme frustration with the unacceptable experience I have had while trying to purchase two Pixel 9 Pro 256GB phones to add to the SIM-only subscriptions, my wife and I have with Odido since April. To provide some context, our ordeal began in August when we attempted to add these phones to our existing subscriptions during a promotion for the 256GB version. After several hours on the phone with customer support, we were told a new subscription would be initiated upon pickup, and the phones would be available from September 9th. Despite informing your team that I would be out of the country until September 19th, I was assured this would not be an issue. However, on September 11th, my wife went to pick up her phone to try and see if they had arrived and the SMS didn't arrive, she was informed that neither phone had arrived. On September 19th, when we visited the store again, we learned that both phones had arrived but were returned without any communication from Odido. I was further informed that our orders had been canceled (without our consent) and that I would need to reorder the phones, which would be delivered in November and that no Gray or White phones are available anymore. Following this, I contacted customer service again, only to be told that I would need to travel to different cities (Rotterdam and Almere) to pick up the phones. After wasting more of my time and fuel to visit both locations, neither store had the phones in stock despite being told otherwise. At this point, I was left with no option but to settle for ordering two black Pixel 9 Pro phones in-store, as I was told that this was the only color available for the 256GB version. Shockingly, my wife’s order went through, but I was once again told that I could not add a phone to my subscription. The level of incompetence and lack of communication in handling what should have been a straightforward process is beyond comprehension. I have spent countless hours on the phone, driven between cities, and visited your stores multiple times—all while encountering constant roadblocks. To add to my frustrations, I've already sold what was my current phone, the only reason I'm able to have a phone is because a friend loaned me one. To be clear, this is what I expect from Odido after jerking me around so much 1. Provide both my wife and I with the originally requested Pixel 9 Pro 256GB phones (Gray for me, White for her) without any further delays. 2. Ensure that my subscription is updated so that I can finally add a phone to it without issue. If a satisfactory solution is not provided, I will have no choice but to terminate our subscriptions and switch to another provider. My patience has been exhausted, and I need a clear and immediate resolution. And I don't think I will be having any trouble given that for some reason my subscription is not what I ordered and signed (SIM only subscriptions, which I can prove, so Odido is basically enforcing me into a type of contract I didn't agree to)
Onduidelijkheid bestelling Odido Thuis + Sim only ( wat is nu status?)
Hi, Sinds kort is glasvlezel aangelegd in mijn huis en heb ik Odido Thuis abbonement afgesloten + een sim only abbonement. Alleen loopt het proces niet heel erg soepel. Ik wil graag een abbonement voor 12 maanden voor zowel thuis als sim only, nu is het niet mogelijk om beide tegelijk af te sluiten (?). Nu had ik had per ongeluk bij mijn sim only 24 maanden geselecteerd. Ik heb de dag erna direct contact opgenomen met de klantenservice en blijkbaar diende het hele sim only abbonement geannuleerd worden. Alles was geregeld volgens de klantenserivce maar ik zou nog wel de geannuleerde simkaart ontvangen. Nu kreeg ik 17 september een email van AMP groep over het afleveren van een bestelling met ordernummer wat ik niet kende, Blijkbaar hanteren Odido en AMP groep beide totaal verschilende ordernummers. Aangezien de klantenservice aangaf dat de geannuleerde simkaart al opgestuurd was ging ik er vanuit dat deze was en heb ik de bestelling geweigerd. Nu keek ik toevallig in mijn brievenbrus en daar lag een simkaart, degene die ik geannuleerd had. Ik heb dus de verkeerde geweigerd. Waarom gaat de ene aangetekend en komt de ander gewoon per post? Het probleem is nu dat er staat het abbonement wat ik geannuleedd heb actief is en mijn nummer overgezet gaat worden en het juiste abbonement weer geannuleerd is (?). ik vind de hele bestelprocedure erg onduidelijk en het lijkt wel of mobiel en internet twee verschilllende bedrijven zijn. Als dit een voorbode is dan hoe het gaat lopen bij Odido dan weet ik niet of ik nog wel kant wil worden eerlijk gezegd. Ik verneem graag hoe dit het beste nu opgelost kan worden, op de website van odido krijg voornamelijk foutmeldingen mbt tot status opvragen of als ik iets wil wijzigen. Het juiste ordernummer is 220251186 (12 maanden), het onjuiste ordernr is 220206436. Ik hoop dat jullie dit snel kunnen oplossen. Groet, Groet, Renger

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Duncan Elfrinkheeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    rvk01heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen