Skip to main content

Ik ben al meer dan twee weken in afwachting van de bevestigingsmail van de afdeling om een nieuw aanschaf toestel te kunnen bestellen. Mijn bewindvoerder heeft een e-mail gestuurd naar de afdeling, maar tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen. Hoe kan ik telefonisch in contact komen met de afdeling?

Hoi Ysin, Leuk dat je voor een nieuw toestel wil gaan en dat je bewindvoerder akkoord heeft gegeven! Welk toestel heb je op 't oog? Ik heb direct met je meegekeken en ik zie een notitie dat er goedkeuring is gegeven om je mobiele nummer te wijzigen. Ik weet niet zeker of ze bedoelen dat je je abonnement kan verlengen of loopt er ook een verzoek om je 06-nummer te wijzigen? Zo niet, bel dan mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen je helpen je abonnement te verlengen, want zij zien dan ook de melding van Incasso dat de goedkeuring is gegeven. Laat je het me weten of het is gelukt?

Ik geef je ook graag meer informatie over het proces rondom een aanvraag met bewindvoerder. Incasso heeft een verwerkingstijd van 14 dagen. Mocht deze tijd voorbij zijn dan kunnen wij (jij en ik) geen contact opnemen met Incasso. Je bewindvoerder zal er dan achteraan moeten gaan. 


@Marciano van Odido Ik heb helaas nog geen abonnement kunnen verlengen omdar ik geen bevestigingsmail heb ontvangen. Het wachten duurt erg lang.


Zoals de moderator al aangeeft, alleen jouw bewindvoerder kan via de email contact leggen met die afdeling.  Dit luistert zeer nauwkeurig en inderdaad,  kost veel tijd. 


Reageer