Hi,
Sinds kort is glasvlezel aangelegd in mijn huis en heb ik Odido Thuis abbonement afgesloten + een sim only abbonement. Alleen loopt het proces niet heel erg soepel.
Ik wil graag een abbonement voor 12 maanden voor zowel thuis als sim only, nu is het niet mogelijk om beide tegelijk af te sluiten (?). Nu had ik had per ongeluk bij mijn sim only 24 maanden geselecteerd.
Ik heb de dag erna direct contact opgenomen met de klantenservice en blijkbaar diende het hele sim only abbonement geannuleerd worden. Alles was geregeld volgens de klantenserivce maar ik zou nog wel de geannuleerde simkaart ontvangen.
Nu kreeg ik 17 september een email van AMP groep over het afleveren van een bestelling met ordernummer wat ik niet kende, Blijkbaar hanteren Odido en AMP groep beide totaal verschilende ordernummers. Aangezien de klantenservice aangaf dat de geannuleerde simkaart al opgestuurd was ging ik er vanuit dat deze was en heb ik de bestelling geweigerd.
Nu keek ik toevallig in mijn brievenbrus en daar lag een simkaart, degene die ik geannuleerd had. Ik heb dus de verkeerde geweigerd. Waarom gaat de ene aangetekend en komt de ander gewoon per post? Het probleem is nu dat er staat het abbonement wat ik geannuleedd heb actief is en mijn nummer overgezet gaat worden en het juiste abbonement weer geannuleerd is (?).
ik vind de hele bestelprocedure erg onduidelijk en het lijkt wel of mobiel en internet twee verschilllende bedrijven zijn. Als dit een voorbode is dan hoe het gaat lopen bij Odido dan weet ik niet of ik nog wel kant wil worden eerlijk gezegd.
Ik verneem graag hoe dit het beste nu opgelost kan worden, op de website van odido krijg voornamelijk foutmeldingen mbt tot status opvragen of als ik iets wil wijzigen.
Het juiste ordernummer is 220251186 (12 maanden), het onjuiste ordernr is 220206436.
Ik hoop dat jullie dit snel kunnen oplossen.
Groet,
Groet,
Renger