Skip to main content

“Ipad air 13 inch beschikbaar vanaf 4 oktober en op voorraad”  

Dit  zorgde er voor dat ik hem via Odido bestelde, aannemend dat ik m dan de volgende dag in huis zou hebben. Nu begrijp ik dat hij pas 21 oktober zou komen. Ik vind deze informatie misleidend. Ook valt mij het op dat de odido site niet helemaal lekker werkt. Erg jammer dat Odido niet de juiste informatie vermeld op hun site. Teleurstellend

Hoi Gonster, leuk dat je voor de iPad Air 13inch wil gaan! Ik heb direct voor je gekeken en ik zie dat dit product sinds 4 oktober op tijdelijke phaseout staat. Dit betekent dat de fabrikant niet kan aangeven of en wanneer dit product geleverd kan worden. Hierdoor weten wij niet of en wanneer we het product kunnen aanbieden. De informatie was niet misleidend, maar de datum van bestelling kwam net niet ideaal uit. Dit komt door de tijdelijke phaseout. Neem direct eens contact op met mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen je helpen aan een ander model. Als je je ordernummer aan me doorgeeft kan ik je bestelling ook annuleren. Excuses voor het ongemak.

Wat werkt er op Odido.nl precies niet helemaal lekker? Ik hoor het graag zodat ik dit kan doorgeven aan de juiste collega's!


Ik wil niet annuleren, heb al accessoires gekocht! 

 


Ik wil niet annuleren, heb al accessoires gekocht! 

 

Dan is het even wachten tot Apple weer gaat uitleveren aan Odido. 


Hoi Gonster, leuk dat je voor de iPad Air 13inch wil gaan! Ik heb direct voor je gekeken en ik zie dat dit product sinds 4 oktober op tijdelijke phaseout staat. Dit betekent dat de fabrikant niet kan aangeven of en wanneer dit product geleverd kan worden. Hierdoor weten wij niet of en wanneer we het product kunnen aanbieden. De informatie was niet misleidend, maar de datum van bestelling kwam net niet ideaal uit. Dit komt door de tijdelijke phaseout. Neem direct eens contact op met mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen je helpen aan een ander model. Als je je ordernummer aan me doorgeeft kan ik je bestelling ook annuleren. Excuses voor het ongemak.

Wat werkt er op Odido.nl precies niet helemaal lekker? Ik hoor het graag zodat ik dit kan doorgeven aan de juiste collega's!

 

“Op 4 oktober beschikbaar en op voorraad” sorry maar dan mag je er als klant toch vanuit gaan dat dit product op voorraad is?. Dit is foute informatie op jullie site. Daarbij vertelde de klantenservice mij dat ik hem vermoedelijk snel ontving (volgende dag (op vrijdag) of na het weekend, dit was de reden om mijn keuze te maken. 

Er is niemand binnen Odido die weet hoe het zit met de ipad air. Wanneer, hoe, wel of niet...Hij is overal op voorraad, Bol/Coolblue/Mediamarkt etc. vreemd genoeg bij Odido niet. Google even naar Odido en iPad air en je zult zien dat ze wel te voorschijn komen maar je ze niet aan kunt klikken.  Niemand weet of er überhaupt een iPad air beschikbaar komt?

Begrijp me goed, even wachten is echt geen probleem. maar duidelijkheid is wel fijn! Ik hoop dat snel te krijgen, anders moet ik een andere keuze gaan maken en aangekochte accessoires terug sturen, en dat kan maar tijdelijk...

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om me te helpen Marciano…. 


Goedemorgen Gonster, ik snap je volkomen! Ik weet uit ervaring dat er zo net rond een phase out onduidelijkheid kan zijn. Een product staat nog leverbaar op de website, je doet je bestelling en net daarna wordt het product van de website gehaald vanwege de phase out. Tot aan het moment dat wij achterin het systeem kunnen zien dat de juiste afdeling het product uitgefaseerd heeft, lijkt het voor mij en mijn collega's zo dat het product inderdaad (in dit geval) vanaf 4 oktober leverbaar zou zijn. Het is uiteraard niet zo dat we je met opzet misleidende informatie geven en ik hoop dat we in de toekomst sneller kunnen communiceren wanneer een product niet meer beschikbaar is. Geen dank en mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend!


Reageer