Skip to main content
  • 803 Topics
  • 9,074 Reacties
803 Topics
Niet in contract wat wel is afgesproken per telefoon
Hoi Odido, Na enkele jaren jullie verlaten te hebben ivm een oud modem, ben ik sinds een paar maanden weer terug. Jullie sales medewerker Dylan wist mij over te halen om met mobiele telefoon en thuisinternet over te stappen naar odido op het pakket wat ik nu gebruik. Hij gaf aan dat ik naar hem mocht vragen als er wat was en zei toe mij te bellen zodra beide contracten waren ingegaan. Het gesprek waar wij de abonnementen bespraken heb ik meermaals (een keer of 4) gevraagd of ik voor beide abonnementen samen nu in totaal de eerste 8 maanden 40 euro zou betalen en daarna 16 maanden 50 euro. Dit werd door Dylan bevestigd. Deze bevestiging, het prettige gesprek en de toezegging dat een en ander echt goed geregeld werd voor mij heeft ervoor gezorgd dat ik dit heb doorgezet. We zijn inmiddels enkele maanden verder en het contract is ingegaan. Ik zie dat ik nu 50 euro per maand betaal in plaats van 40 euro. Dylan heeft helaas nog niet gebeld en ik heb zelf gemaild en gebeld met odido. Ik krijg te horen dat ik nu 50 euro per maand betaal en over enkele maanden 60 euro. Dat is in 2 jaar 240 euro meer. Ik heb meermaals contact met Dylan verzocht maar krijg alleen te horen dat dat in principe niet mogelijk is maar dat er in dit geval een uitzondering wordt gemaakt en dat er een terugbelbericht voor hem wordt gemaakt. Al weken (maanden) wacht ik op dit belletje. Daarnaast heb ik verzocht om inzage in mijn voicelogs danwel bij wie ik dit verzoek kan neerleggen. Ik wil graag dit graag gecorrigeerd hebben. Kennelijk staat er in contract iets anders als wat er telefonisch is afgesproken. Mvg
Beschikbaarheid Google Pixel Pro 9 256gb
Ik mag al een tijdje mijn abonnement verlengen. Mijn man heeft al een nieuw abonnement bij odido van unlimited, en dus willen we mijn nieuw abonnement straks koppelen voor unlimited samen. Het probleem is, odido heeft niet de telefoon die ik wil. Namelijk De google pixel 9 pro 256gb of de google pixel 9 256gb. En dus kunnen wij mijn abonnement niet verlengen en koppelen via de odido app. Opzich zou dit geen probleem moeten zijn, want via bel simpel of mediamarkt is wel de juiste telefoon beschikbaar en de juiste odido abonnement. Het probleem is, dat de unlimited samen optie nergens op uitloopt.. er wordt nergens gevraagd aan welke account het gekoppeld moet worden. Het lijkt mij niet dat dit vanzelf goed komt zonder überhaupt door te moeten geven dat mijn man de 'hoofd abbonnement' wordt. Of misschien wel omdat we dan twee abonnementen op de zelfde adres hebben? Wat is de oplossing ? Er werd gezegd (door 1 van de 5 odido klantenservice medewerkers die we gesproken hebben) dat de google pixel 9 pro 256gb en de google pixel 9 256gb waarschijnlijk weer beschikbaar zullen komen via odido maar wanneer? Niemand kan dat beantwoorden. We zijn bij de Mediamarkt en odido winkel nog geweest afgelopen weekend en niemand weet hoe de abonnementen gekoppeld kunnen worden als samen unlimited - tenzij je besteld via de odido app (waar de telefoon niet beschikbaar is) Deze telefoons zijn overal beschikbaar behalve bij odido. Wel de 128gb versies maar daar heb ik geen interesse in. Wie kan ons verder helpen...

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen