Skip to main content

Hallo!

Ik heb een Google Pixel 9 besteld met bestelnummer 221280018. Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel. Vervolgens heb ik een SMS gekregen dat de telefoon toch niet op voorraad is en dat ik een SMS krijg als deze klaar ligt. Dit is ondertussen al een week geleden terwijl de Odido site aangeeft dat deze op voorraad is en geleverd kan worden. Is er misschien een indicatie hoe lang zoiets zou moeten duren? Ik vind het wel een beetje apart dat er geen info gegeven word behalve “wacht maar gewoon en je hoort het wel als hij klaar ligt”. Overigens is deze frustratie afkomstig van mijn eigen ongeduldigheid dus kan ik het niet teveel verwijten op Odido alleen wat meer duidelijkheid in dit proces zou nog altijd wel welkom zijn.

Alvast bedankt en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Hallo @timklop 

Als het toestel op voorraad is dan duurt het normaal enkele werkdagen voordat je een sms krijgt om je bestelling op te halen. Het kan ook zo zijn dat het op de website nog bijgewerkt moet worden.


Hallo @timklop, wat leuk dat je voor de Google Pixel 9 hebt gekozen, goede keus! Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat deze de dag nadat je had besteld, al gelijk klaarlag in de winkel op 03-10-2024. Toen is de sms ook naar je nummer verstuurd. Je ontving eerst de sms dat het toestel niet op voorraad was, omdat deze altijd eerst vanuit onze logistieke center naar de winkel verstuurd moet worden. Dezelfde dag is het toestel geleverd en kreeg je ook gelijk de sms. Heb je het toestel al opgehaald? Anders zou ik snel naar de winkel gaan om deze op te halen, omdat deze altijd een week voor je wordt bewaard. 

Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe Pixel toestel! 😄


Reageer