Skip to main content

Hey Odido,

Afgelopen maandag heb ik een Pixel 9 pro xl besteld (met abonnement verlenging) en deze wilde ik graag in de winkel ophalen. Nu moet ik wachten op een sms’je, dus ik vroeg mij af of er een indicatie is hoelang dit gaat duren? Ik ga binnenkort op vakantie en zou het graag voor die tijd willen hebben. Ik las op een forum dat sommige mensen nu tot een maand wachten…. Mijn ordernummer is 221260674. 

Ik ben ook al 3 weken aan het wachten voor de iphone 16 pro desert 256gb. Ik had 14september gepreorderd en mensen die het later hebben besteld hebben hem al ontvangen. Ik bel de winkel op ze nemen maar telkens niet op. Wordt er een beetje gek van!


Hoi Pinciukas, tof dat je voor de Google Pixel 9 Pro bent gegaan! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat het toestel direct leverbaar is. Als je kiest voor ophalen in de Shop duurt het enkele dagen, gemiddeld 3, voordat deze voor je klaarligt. Ik verwacht dus stiekem dat je vandaag de SMS ontvangt, maar het kan altijd iets later zijn. Laat je het me weten als mijn collega's uit de Shop de SMS hebben verstuurd? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat je 'm dit weekend in handen hebt!


Hoi @Hakankermen, mooie keuze, de iPhone 16 Pro! Ik verwijs je graag door naar deze PDF om een indicatie van jouw levertijd te krijgen: iphone-16-pro-levertijden.pdf (odido.nl). Zodra je iPhone voor je klaarligt sturen ze je direct een SMS dat je 'm kan ophalen!


Hoi Pinciukas, tof dat je voor de Google Pixel 9 Pro bent gegaan! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat het toestel direct leverbaar is. Als je kiest voor ophalen in de Shop duurt het enkele dagen, gemiddeld 3, voordat deze voor je klaarligt. Ik verwacht dus stiekem dat je vandaag de SMS ontvangt, maar het kan altijd iets later zijn. Laat je het me weten als mijn collega's uit de Shop de SMS hebben verstuurd? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat je 'm dit weekend in handen hebt!

Bedankt voor je reactie. In ieder geval heb ik vandaag niets ontvangen en ik hoop dat het niet lang duurt.


@pinciukas Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! We hopen dat jij je nieuwe pareltje ook zo snel mogelijk in handen kunt nemen. Zoals hij al aangaf, duurt het ongeveer 3 dagen voordat je deze kunt ophalen in de winkel. Mocht je na het weekend nog niets hebben gehoord, laat het dan even weten. Dan gaan we dit voor je uitzoeken! 


@pinciukas Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! We hopen dat jij je nieuwe pareltje ook zo snel mogelijk in handen kunt nemen. Zoals hij al aangaf, duurt het ongeveer 3 dagen voordat je deze kunt ophalen in de winkel. Mocht je na het weekend nog niets hebben gehoord, laat het dan even weten. Dan gaan we dit voor je uitzoeken! 

Kunt u alstublieft voor mij controleren wat de status van mijn bestelling is? Als ik tot 8 november moet wachten, zal ik het annuleren of een andere kleur kiezen. Ik zie dat door mij uitgekozen telefoon is niet op voorraad.

 

Google Pixel 9 Pro XL 256GB wit - leverbaar vanaf 8 november


Goedemiddag pinciukas, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! De Pixel 9 Pro XL 256GB wit heeft inderdaad een leverdatum vanaf 8 november. Excuses voor het ongemak. Ik heb direct gekeken en ik zie dat je bestelling gisteren is geannuleerd. Heb je inmiddels een ander toestel op het oog? Ik ben erg benieuwd!


Ik heb gisteren mijn bestelling geannuleerd en dezelfde telefoon opnieuw besteld, alleen in het groen. Ik hoop dat nu komt goed. 

 


Goedemorgen Pinciukas, ik hoop met je mee en dat je 'm snel in handen hebt!


Reageer