Beantwoord

PostNL is telefoon kwijt, Odido doet niets

  • 12 March 2024
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Helemaal blij was ik met de bestelling van een iPhone 15 pro, betaallink ontvangen, direct betaald, nog een paar dagen en de telefoon zou worden bezorgd.

En toen kwam PostNL: We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry! De volgende dag dan…

Maar toen weer: We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry!

En nog eens We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry!

 

Dus PostNL bellen: Nee mevrouw die gaat niet meer komen, die is kwijt. Odido moet ons vragen om onderzoek.

Odido gebeld. Ja jammer dat je zonder telefoon zit nu. Je moet gewoon wachten. Je kunt ook niet naar de winkel om je telefoon te halen. En nee, we gaan niet deze annuleren. Je moet wachten en dat kan wel 2 weken duren.

 

Wat een bagger service is dit dan?? Een probleem van Odido en PostNL draaien ze om zodat het mijn probleem is.

 

Het begon zo goed toen ze me een nieuw abonnement konden verkopen. Wil je misschien met je thuis internet en tv overstappen naar ons, want dat is echt beter… Ja echt zin in nu. Echt een heel ontevreden gevoel heb ik nu.

icon

Beste antwoord door eric 12 March 2024, 12:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het gaat natuurlijk om een duur item en Odido moet de vervoerder vragen een onderzoek in te stellen. Dat hebben ze gedaan en dan zal daar even wat tijd voor nodig zijn. POSTnL kan het toestel nog terugvinden, alsnog bij je afleveren of Odido een schadevergoeding betalen. Bij definitief verloren zal Odido een nieuw toestel sturen!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi M, van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je blij was met je iPhone 15 bestelling. Zachtjes uitgedrukt; niet fijn dat je pakketje bij PostNL kwijt is geraakt. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega Nathan inmiddels een case heeft doorgezet om een onderzoek te laten starten. Om eerlijk te zijn is deze case iets te snel aangemaakt. Ik heb je bestelling en T&T nog eens bekeken en ik zie dat de T&T aangeeft dat PostNL je pakket morgen tussen 15:30 en 18:00 uur van plan zijn te leveren. Ik wil je daarom nog even om geduld vragen en morgen af te wachten.

Het klopt dat de bestelling in deze situatie inderdaad niet geannuleerd kan worden en het kan inderdaad even duren voordat een onderzoek is afgerond. We zijn namelijk mede afhankelijk van PostNL en diverse afdelingen binnen Odido. Mocht de T&T status morgen weer veranderd worden, laat het me dan weten. De T&T status is in de eerste dagen namelijk leidend en deze geeft aan of we het onderzoek kunnen starten. Mocht dit het geval zijn, weet dan dat we er alles aan doen om je pakket op te sporen en zoals @eric ook aangeeft zal je altijd je toestel ontvangen. Excuses voor het ongemak, ik weet uit ervaring dat het even kan duren, maar we moeten dit nauwkeurig aanpakken. Komt in ieder geval goed!

Casenummer: 69627445

Reageer