Skip to main content

Beste, 

 

graag zou ik willen weten wat de status is van mij bestelling, over de Apple watch10 46 is niets te vinden..het gaat om bestelling 221076118..alvast bedankt 

@Boumans84  Heb je voor verzenden of afhalen gekozen? Bij afhalen kunnen de moderators geen status zien. Ik ben al 2 x in de shop gaan vragen en daar weten ze het ook niet. De 46 staat ook niet meer op de site. 
Wanneer heb je hem besteld?


Ik heb ophalen gekozen en heb hem vorige week zondag besteld 


Ik heb ophalen gekozen en heb hem vorige week zondag besteld 

Ik had hem 20-09-24 besteld er stond op de site op voorraad.
Toen stond er 4 oktober op voorraad.

Vandaag was de ⌚️ Watch er nog niet😩  Nu is de 46 van de site. 
Hopelijk kunnen de moderators je verder helpen.

 


Ik wacht maar even af, maar in ieder geval bedankt voor je input, ervaring en info… sommige dingen blijven bijzonder zoals deze Situatie’s.. 


Hoi Boumans, van harte welkom op de Community en leuk dat je voor de Apple Watch 10 gaat! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat de Watch 10 momenteel (sinds 4 oktober) op tijdelijke phaseout staat. Dit betekent dat de fabrikant niet kan aangeven of en wanneer het toestel geleverd kan worden. Wij weten dan niet of en wanneer we het toestel kunnen gaan leveren. Een optie is om te blijven wachten, maar ik snap zeker dat dat niet ideaal is. Ik verwijs je daarom graag door naar mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen je helpen aan een ander model. Heb je liever dat ik je bestelling annuleer? Laat het me dan weten, dan doe ik dit meteen voor je. Excuses voor het ongemak!


 

Hoi Boumans, van harte welkom op de Community en leuk dat je voor de Apple Watch 10 gaat! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat de Watch 10 momenteel (sinds 4 oktober) op tijdelijke phaseout staat. Dit betekent dat de fabrikant niet kan aangeven of en wanneer het toestel geleverd kan worden. Wij weten dan niet of en wanneer we het toestel kunnen gaan leveren. Een optie is om te blijven wachten, maar ik snap zeker dat dat niet ideaal is. Ik verwijs je daarom graag door naar mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen je helpen aan een ander model. Heb je liever dat ik je bestelling annuleer? Laat het me dan weten, dan doe ik dit meteen voor je. Excuses voor het ongemak!


 

Dankje voor de huidige input.

ik heb nog een Watch die werkt maar niet wordt ge-update, daarnaast heb ik speciaal met een rede uiteraard voor dit model en versie gekozen.. daarom wacht ik  nog wel even, ik neem aan dat zolang ik nog geen sms heb ontvangen mijn order alsnog geannuleerd kan worden.. 


Hallo @Boumans84 dat is helemaal goed! Zo lang je de SMS niet hebt ontvangen, kun je de order altijd nog annuleren, dat is geen probleem. Ik hoop dat die alsnog (snel) geleverd kan worden! 


Reageer