Benieuwd wanneer je jouw telefoon ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Wij helpen je!
Recent actief
Hallo,Afgelopen zaterdag heb ik een Apple Watch Ultra 3 besteld met levering naar de winkel (241569020). Kunnen jullie nagaan of de bestelling goed doorgekomen is en of deze al onderweg is naar de winkel?Bedankt!Groeten, Daniel
Mbt mijn bestelling 75421875 Apple Watch Ultra Zwart, krijg ik wanneer voorraad beschikbaar is de keuze om de grootte van de bandjes te selecteren of is dat met dit model en type polsband niet nodig?Ik ben namelijk L/XL polsband maat Groeten, Laurent
Ik heb vorige week dinsdag een abonnement verlengd met een iPhone 15. Ik had op woensdag alle contracten ondertekend en kreeg toen ook een e-mail van PostNL waarin ze verwachtten dat ze het donderdag 11 april zouden leveren tussen 12-18 uur. Uiteindelijk zijn ze niet langsgekomen en is de status van mijn bezorging nu dit: Bezorgtijd wordt berekendPakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.Ik heb contact opgenomen met Odido en die zei dat het aan PostNL lag en dat ze de iPhone hadden afgeleverd aan PostNL. PostNL daarentegen geeft aan nooit iets ontvangen te hebben van Odido. Vandaag heb ik nogmaals contact opgenomen met Odido en nu werd er mij verteld dat de iPhone 15 al sinds woensdag 10 april niet op voorraad was, en dat er dus inderdaad niets verstuurd is door hen. Wat is er nu allemaal aan de hand en wanneer kan ik mijn iPhone verwachten?
Goedemiddag,Ik heb vrijdag een bestelling geplaatst voor een iphone 16 pro en aangegeven dat ik deze op wil halen in een winkel. De telefoon stond op voorraad maar ik heb nog steeds geen sms gekregen dat hij klaar ligt. Zouden jullie dit na willen gaan? Gaat om bestelling: 240173344
Heyy hey, ik heb een iphone 15 plus besteld en aangegeven deze te willen ophalen in de winkel. Nu moet ik wachten op een sms’je maar was mijn vraag wat ongeveer de indicatie is dat ik hem kan ophalen :). ordernummer: 206928744
Hi, my order number is 204701514, but I cannot find any information of it in the system. Is everything OK?
Goede avond,bestel nr 204058403Ik heb tijdens de black friday deals een samsung s23 gekocht. De deal zorgt ervoor dat ik gratis een watch bij de bestelling krijg. Vandaag was dan eindelijk de levering via AMP. De koerrier namens AMP had echter storing aan zijn apparatuur (en had dit vaker gaf hij aan) waardoor hij helaas de aflevering niet kon afronden en het toestel mee terug nam. De bestelling wordt geannuleerd zei meneer en als we willen kunnen we opnieuw via odido bestellen. Echter zou dit betekenen dat we niet langer in aanmerking komen voor de Black friday deal. Hoe lossen we dit op Odido? Ik wil graag ontvangen waar ik recht op heb.Ik kom er met jullie klantenservice niet aan uit, ik zit in een oneindige loop van doorverbinden en AMP kan het al helemaal niets interesseren. Ik hoor het graag. Alvast bedankt
Goedenavond,Gisteren mijn iPhone pro max besteld en alles verliep goed totdat ik de aanbetaling moest doen via de link in de mail, nu krijg ik steeds de melding; Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen. vandaag een herinnering gekregen en weer dezelfde melding! wordt dit omgezet in betalen aan de deur of wordt mijn bestelling nu geannuleerd?
Beste T-mobile,Ik heb op donderdag 24 Juni een neiuwe telefoon besteld. De Samsung Galaxy s20, na een paar minuten krijg ik een mail van T-mobile met het stappenplan. stap 1, “Bestelling is ontvangen”. Stap 2, Je ontvangt binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan neemt T-Mobile contact met je op binnen 1 werkdag.Het is onderstussen maandag 28 juni en heb nog niks gehoord van een afspraak maken of dat mijn telefoon niet op voorraad is.Wie kan mij helpen met het uitzoeken wanneer ik de bezorgafspraak kan maken? Ik hoor graag van u.
Hoi, Ik heb een aantal dagen gelden me contract in de winkel verlengd bij t-mobile. Ik zou +/- 200 euro zelf betalen van het toestel en dan kwam ik op ongeveer 45 euro per maand uit. In het contract staat echter dat ik 800 euro zelf zou betalen en dan op 30 euro per maand zou uitkomen. Allereerst klopt dit dus al niet. Ten tweede kan ik de status van mijn bestelling niet volgen, aangezien de website aangeeft dat er geen bestelling is. Daarbij heb ik dus al verlengd, maar krijg ik vandaag ineens een sms dat ik mag verlengen en iemand daarover contact met mij gaat opnemen. Is het wel goed gegaan met mijn bestelling? Hebben anderen dit ook gehad? Wanneer kan ik mijn telefoon verwachten, want het duurt nu allemaal wel heel lang.
Op 7 december gebeld met T-mobile thuis om mijn contract te verlengen. Daarna gevraagd om ook het contract voor mobiel te verlengen, dat kon deze medewerker niet, dus werd ik doorverbonden met de afdeling van T-mobile van mobiel. Vervolgens met de volgende medewerker gesproken en ook het contract voor mobiel met 12 maanden verlengd.Voor verlenging van internet thuis ontving ik de bevestiging binnen een paar uur per email. Van de verlenging voor mobiel echter niets ontvangen dus op 16 december maar weer gebeld. Helaas, niets te zien in het systeem….dus “nogmaals” verlengd. Alleen….zij konden niet meer de beloofde 3 maanden van 10 euro korting geven zoals wel op 7 december was beloofd. Ik heb aangegeven dat het mij echt was aangegeven en dat ik het waarschijnlijk ook wel zou kunnen bewijzen aangezien ik mijn gesprekken opnam. Maar helaas, dan zou ik naar een winkel toe moeten om dat te laten beluisteren zodat ze alsonog de korting konden geven die mij toegezegd was. Ik kon het niet opstu
Goedenavond,Ik ben inmiddels aan het einde van mijn abonnement met recycle deal gekomen. Tijdens de online aanvraag om mijn Iphone 13 pro max terug te kunnen sturen werd er gevraagd of er een barst in het scherm van het toestel zit. Hierop heb ik naar waarheid ingevuld dat er geen barst in het scherm aanwezig is waarna het retourlabel volgde. Tijdens de checkvragen voor het retourlabel is de achterkant en/of camera niet ter spraken gekomen.Nu ik in de voorwaarden van het terugsturen van de recycle deal kijk, staat hier dat er geen barsten op het scherm/toestel mogen zitten. Mijn vraag is dan ook, wordt hiermee ook de camera van het toestel bedoeld? 1 van de 3 camera’s heeft een kleine kras/barst in de hoek, hier merk je niks van tijdens het maken van foto's. Kan ik het toestel zonder problemen terugsturen of wordt dit afgekeurd? Als ik enkel naar de gestelde vragen op de website kijk, voldoe ik aan de eisen.
Hoi, ik heb een aantal dagen geleden in een andere topic het onderstaande bericht achtergelaten maar geen reactie op gekregen dus bij deze kopieer ik mijn oorspronkelijke bericht met hoop op spoedig antwoord.Ik zie dat anderen hetzelfde probleem hebben en zou ook héél graag willen weten hoe het met mijn order zit.Ordernummer: 202227425 Oorspronkelijke bericht:Hallo, ik heb op 12 oktober, in een Odido winkel mijn abbo verlengd met een Pixel 8 Pro Beige 256gb. Dit uiteraard met oog op de gratis pixel watch 2 waarvoor je tussen 4 en 16oktober moest bestellen. Ik kreeg op dezelfde dag een mail met de boodschap dat mij toestel 23 oktober thuis geleverd zou worden.Een dag later kreeg ik een SMS (geen mail) dat mijn toestel pas tussen 3 en 7 november geleverd zou worden. Ok, jammer maar geen ramp want dan ben ik nog op tijd voor het claimen van de watch.Nu kreeg ik gister (20okt) weer een sms met de boodschap dat ik "een toestel heb besteld die niet op voorraad is en we horen nog wanneer dat
3 januari heb ik de samsung s23 besteld. Vandaag zou deze geleverd worden. Via samsung krijg je dan een gratis smartwatch 4 erbij. Deze actie geld tot 14 januari. Net heb ik bericht gekregen dat de telefoon pas 12-16 januari gevelerd gaat worden. Kan ik alvast het IMEI-nummer en de EAN-code krijgen zodat ik de smartwatch kan innen?Of werkt de actie misschien ook als je het apparaat voor 14 januari hebt aangeschaft?
Hallo,Ik zie de haastmakers aanbieding met de Samsung s25 met Galaxy Watch 7 cadeau. Ik zie dat de actie van Samsung loopt tot eind juni. Ik kan niet vinden wanneer de haastmakers aanbieding afloopt?Ik wil graag van de aanbieding gebruik maken, alleen kan ik mijn abonnement pas vanaf 8 juli verlengen. Dat zou betekenen dat ik net zou mislopen. Is er een mogelijkheid dat ik eerder verleng zodat ik gebruik kan maken van de aanbieding? Groet, Max
Ik had een iPhone XS met Esim van T-mobile. Nu heb ik een nieuwe iPhone en wil ik graag weer een Esim. Omdat ik al een zakelijke simkaart heb. Maar ik kan nergens een Esim bestellen. Nergens in mijn account staat dit. Ik kan wel een normale simkaart bestellen, maar dat wil ik niet. Ik moet een ESIM hebben. Hoe krijg ik dit in hemelsnaam voor elkaar?
Ik heb unlimited basis met 3 samen unlimited afgesloten. Echter een 4de lukt niet meer aangezien ik geen optie meer krijg voor samen unlimited. Ook de telefonische helpdesk lukt het niet en die zegt dat het een storing moet zijn en dat ik het later maar moet proberen. Ik hoop dat hier iemand me wel verder kan helpen.
Hallo, met welke maat band wordt de Apple Watch Ultra 2 met Milanese band geleverd?In de omschrijving staat ‘Geschikt voor pols van 130-210 mm’ maar dat zijn alle 3 maten bij elkaar?
Geachte,Ik heb tóch besloten om een toestel bij mijn Sim Only te bestellen en heb het abonnement dus verlengt. Deze is inmiddels goedgekeurd en ook heb ik een e-mail van AMP Group ontvangen omtrent het maken van een bezorgafspraak. Nu is mijn vraag of de bezorgdienst kan worden aangepast naar PostNL. In verband met mijn beroep kan het namelijk zo zijn dat ik op de dag van bezorging, onverhoopt word opgeroepen en met spoed weg moet. Een levering via PostNL zou dan makkelijker zijn, aangezien het pakket bij niet thuis naar het postkantoor gaat. Of dat mijn ouders of broer het pakket kan aannemen. Uiteraard op vertoon van mijn ID-bewijs. Nu heb ik wel gelezen dat ik een machtiging kan aanvragen bij AMP Group, om iemand anders te machtigen het pakket aan te nemen. Echter, na het maken van de afspraak, staat op het overzicht van de afspraak staat dat ik persoonlijk aanwezig moet zijn. Helaas kan ik mij niet wenden tot AMP Group op dit moment i.v.m. weekend. Is er wellicht iemand op dit foru
Dag,Ik heb vanavond mijn abonnement verlengd met een telefoon erbij en dacht de promotie te krijgen.Nu heb ik aangegeven de telefoon op te halen in de winkel, maar dan krijg ik natuurlijk een aankoopbon van na 3 december en loop dus de promotie mis denk ik, terwijl ik wel op tijd besteld heb. Hoe zit dit.
Bij het verlengen van mijn abonnement staat er in de bevestigingsmail dat ik kans maak op prijzen in de Prijzenslag winweken, die liepen tot 1 oktober. Dit gemeld hebbend in mijn review op Trustpilot, kreeg ik een reactie dat ik als ik alsnog voor de actie wil gaan dit kan doen door een topic te starten in de Odido community, bij deze! Ik ben benieuwd.
Na het doornemen van de levertijden post zie ik dat mijn toestel, de s24 256gb yellow niet in de lijst voorkomt, en alleen de 128gb op half februari staat. Ik mag niet hopen dat dit geldt voor mijn toestel! Verder ontbreekt volgens mij de levertijd van de watch 6. Hoe kan ik hierachter komen? Als die leverbaar is heb ik in ieder geval al wat speelgoed.De telefonische helpdesk gooide met een passieve 'weet ik niet, wacht maar even af' de hoorn erop, dus hielp ook niet.Bij bestelling was overigens aangegeven dat de 24e alles binnen zou komen.Dank!
Hey Odido,Afgelopen maandag heb ik een Pixel 9 pro xl besteld (met abonnement verlenging) en deze wilde ik graag in de winkel ophalen. Nu moet ik wachten op een sms’je, dus ik vroeg mij af of er een indicatie is hoelang dit gaat duren? Ik ga binnenkort op vakantie en zou het graag voor die tijd willen hebben. Ik las op een forum dat sommige mensen nu tot een maand wachten…. Mijn ordernummer is 221260674.
Hello,I have tried to apply for a sim-only subscription but it was rejected, I had previous subscription with KPN and before that vodafone and never had an issue.Following one other post in the community I also checked with Preventel but I am not registered with them, how can I find out why the application is rejected? I found a PDF form to fill but no way to submit it or any way to officially file a complaint other than by sending via post !?Note I also applied for Internet + TV and this was immediately approved but without the benefit from also having mobile subscription it is not worthwhile and I will go for another provider instead. Thanks.
Heb op 27 september een nieuwe telefoon besteld, een iPhone 17 pro Max, die zou op dat moment direct leverbaar zijn. Na een paar dagen kreeg ik een e-mail dat de levertijd was aangepast naar 17-20 oktober. Vandaag ontving ik een bericht dat de levertijd opnieuw was aangepast nu naar 20-26 november. Dat is twee maanden nadat ik ‘m, als direct leverbaar, besteld heb. Moest wel gelijk bij het bestellen €579,- afrekenen. Gaat Odido nog iets van een goedmaker bieden voor deze behoorlijke vertraging?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.