Skip to main content

Ik heb op maandag 30 september een bestelling gedaan en ik wil weten wat de status is. Wie kan mij helpen? 

 

Bestelnummer: 221159604 

 

 

Hallo @Delladella  Welke tablet heb besteld?

De winkel stuurt je een berichtje zodra je de tablet kan ophalen. 
 


Hoi Delladella, wat @Cristien zegt klopt helemaal! Ik heb toch meegekeken naar je bestelling en ik zie dat deze sinds vanochtend in de shop voor je klaarligt, maar dat je bestelling is geannuleerd. Klopt dat?


Klopt. Jullie hebben het afgewezen. Hij kwam niet door de krediet check terwijl hij onder de bkr grens zit, hoe komt dat?


Hallo @Delladella, welkom op onze Community! De reden waarom je bestelling is geannuleerd, kan ik niet inzien en ik durf ook niet te zeggen waarom dit is gebeurd. Ik heb daarom navraag gedaan bij de betreffende shop en de afdeling die over de bestellingen gaat om hier meer duidelijkheid over te krijgen. Zodra ik meer weet, laat ik het je direct weten in dit topic! 

Wellicht dat er bij een ander abonnement iets anders aan de hand is. Je kunt hier meer informatie over vinden op onze website: https://www.odido.nl/afwijzing-abonnement en redenen terugvinden waarom een abonnement geannuleerd wordt. Neem het gerust even door! 


Reageer