Skip to main content

Zouden ze vandaag nog de 15 pro black leveren ? 

Dit vraag ik mij ook af! 


Ik ook. Ik wacht al een week op de mijne.


Net telefonisch contact gehad, de levertijd wordt opgeschoven naar dinsdag de 24e.. ze hadden verwacht de iPhone 15 Pro’s vandaag binnen te krijgen maar dat was dus niet het geval. Is nog maar echt de vraag of ze dinsdag binnen komen. Heb er een hard hoofd in.


Nou dat is dan mooi denk dat ik hem dan maar annuleer en een andere kleur neem die zijn er wel 


Hoi Frans, iedereen, leuk dat jullie voor de iPhone 15 Pro hebben gekozen! Voor zover ik zie staat de levertijd nog vanaf de 20e: Actuele levertijden vanaf 24 september 2024 | Odido community. Hebbn jullie gekozen voor ophalen in de shop? Dan kan het enkele dagen duren voordat 'ie daar klaarligt. Zodra dat zo is, nemen mijn collega's in de shop per SMS contact met jullie op. Of hebben jullie inmiddels al een SMS gehad of van PostNL/AMP iets gehoord? Ik hoor het graag en ik hoop dat jullie 'm snel in handen hebben!


Hi Marciano, nope nog geen mail gehad van een koeriersdienst. De iPhone 15pro black is inmiddels ook van de website af. Ik wacht nog af vandaag anders annuleer ik mijn bestelling :)


Hallo Marciano , ik heb hem zaterdag ochtend geannuleerd en voor een andere kleur gegaan die wel op voorraad was althans zo stond het op de site deze keer heb ik ook gekozen om hem op te halen in de shop. Kan jij inzien hoe het daarmee is ? Het ordernummer is 220600403


Hoi Frans, je bestelling ziet er goed uit! Ik zie dat je hebt gekozen voor ophalen in de shop, dus het zal enkele dagen (ik gok max. 3) voordat zij je per SMS op de hoogte stellen dat je je toestel kan ophalen.


Hoi @AleDj, welk toestel heb je precies besteld en heb je voor mij het ordernummer? De iPhone 15 Pro Black is namelijk uitgefaseerd en is niet meer leverbaar. Ik kan je bestelling voor je annuleren of je kan bellen met mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen je een voorstel doen voor een ander toestel. Ik hoor het graag van je!


Hi @Marciano van Odido , I ordered an iPhone 15 Pro Naturel Titanium, order number is 220862350. But I can't see my order on the website, it says order not found. Will it be delivered or should I cancel it?


Hi @Gghffhhjhdfgjkfd, welcome to our Community! I grabbed your order and everything looks good. Your phone will be delivered to your chosen Shop. This takes an average of 3 business days. You placed the order on September 25, with any luck you will get a text message before the weekend. If it doesn't get back before the weekend, it will be at the beginning of next week! So there is no need to cancel your order, unless of course you would like to. Let me know if you have any questions about this?


Got it, thank you @Anouk van Odido 


Reageer