Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Sinds 2 dagen klant en er zijn al 2 monteurs langs geweest en nog steeds valt verbinding weg
Sinds 2 dagen ben ik overgestapt naar Odido glasvezel internet. Bij de installatie viel de verbinding al 2 keer weg. Nadat de monteur vertrok , was het binnen 20 minuten weer raak. De verbinding viel weer om de haverklap uit, mijn gezin begon erg te klagen, want geen tv en internet. De Volgende dag kwam de tweede monteur die had al gemeten dat het glasvezelnetwerk prima was, maar dat het modem elke keer uitvalt. Toch had het weinig zin volgens hem om de modem om te ruilen voor dezelfde type. Toch om mij een goed gevoel te geven werd de modem omgeruild voor hetzelfde type. Ook deze modem valt om het half uur uit en ook via de helpdesk van Odido zijn ze ten einde raad. Nu wacht ik weer drie werkdagen op de volgende technische dienst. Ondertussen heb ik al letterlijk tientallen keren mijn modem gereset maar dat werkt niet. Ik geef ze 2 weken dan ga ik naar een andere provider….. Volgens de monteur lag het probleem in mijn wijk, daar zijn al 20 tal klanten die hetzelfde probleem ondervinden. Een oplossing zou zijn, een andere modem. Het is toch van de gekke dat een nieuwe klant meteen zijn eigen modem moet aanschaffen? Het is nu weekend, game tijd voor de kids, maar dat wordt dus helemaal niks…..Ik blijf vooralsnog wel vertrouwen hebben in een goede afloop en hoop dat ik van de week met goed nieuws kan komen en ik nog steeds klant ben…
Tmobile thuis openingstijden ingekort
Het is opmerkelijk dat Odido, voorheen bekend als T-Mobile, zich nu meer op de klant wil richten en menselijk contact binnen het bedrijf belangrijker wil maken. CEO Abildgaard ziet de nieuwe merknaam als een leeg canvas dat gevuld kan worden met karakter en persoonlijkheid. Dit is een nobel streven, maar de verandering in naam moet ook worden ondersteund door daadwerkelijke verbeteringen in de dienstverlening aan klanten. Een punt van zorg voor klanten kan zijn dat, hoewel Odido belooft zich te focussen op menselijk contact en directe hulp, ze de dienstverlening voor T-Mobile Thuis hebben ingekort van 22:00 naar 20:00. Dit lijkt in tegenspraak met hun belofte van verhoogde klantgerichtheid. Het is belangrijk voor Odido om consistent te zijn in hun beloftes en acties. Odido's visie om de technologische aspecten van hun dienstverlening te balanceren met de menselijke kant is prijzenswaardig. Het ondersteunen van initiatieven tegen eenzaamheid onder jongeren en het geven van workshops aan ouderen zijn stappen in de goede richting. Echter, voor een volledige klanttevredenheid is het essentieel dat Odido's kernservices, zoals de beschikbaarheid van T-Mobile Thuis, niet worden verwaarloosd. In conclusie, terwijl de rebranding en nieuwe focus van Odido veelbelovend klinkt, moeten ze waakzaam blijven om ervoor te zorgen dat hun diensten daadwerkelijk verbeteren en dat de beloftes worden nagekomen. Klanten zullen dit nauwlettend in de gaten houden.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen