Skip to main content
Beantwoord

Odido verschrikkelijk slecht ontvangst

  • 4 July 2024
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

De eerste 9 maanden was het internet thuis top echt top nooit problemen maar na 9 maanden is het een groot drama. 

Verbinding valt weg

Snelheid vermindert met 75%

1 groot drama is het geworden je kunt nauwelijks nog gebruik maken van de wifi omdat constant het bed van de tv wegvalt, meldingen op telefoon dat er te weinig bandbreedte is en ha zo maar door.

Standaard redelijk heb je dit dat etc ja allemaal gedaan. Router gereset glasvezel gereset alles terug naar fabrieksinstell8ngen etc etc alles is gedaan en voor de goede orde ben geen dom iemand heb zowat un heel onze straat mensen geholpen maar thuis kom ik er niet uit. Is er iets veranderd nee niets adres hetzelfde huis hetzelfde alles zoals het was. Begin het idee te krijgen dat Odido je lokt 9 maanden met acties en dan aan je lot overlaat. Mobiel niets dan lof zelfs tv kijken met mijn telefoon op 5G en hotspot werkt beter dan zogenaamde 1000gb snelle glasvezel ja echt waar hotspot. Ik denk dat ik Odido eruit donder want zover is het inmiddels wel. Alleen mobiel nummer erbij telefoon ergens hangen met een hotspot. Het nieuwe tv kijken mensen. 

 

Gelukkig is mijn 1 jarig abb bijna afgelopen en kan ik de opties bekijken. Weer een jaartje Ziggo dan of een andere provider mijn geld willen ze overal wel en Odido 1 advies gooi die klantenservice met die zogenaamde technische kennis aub in de prullenbak de standaard residenties ken ik inmiddels wel, betweters ja meneer lastig heeft u al dit gedaan dat gedaan o mijn collega heeft niets genoteerd kunt u het nogmaals vertellen tuut tuut verbinding verbroken Izzi dan maat helaas ik kom er niet uit wilt u een medewerker spreken ja graag Helaas we zijn enkel bereikbaar via de klantenservice via de telefoon bellen voor de 100e keer, er zijn 10 wachtende voor u probeer het op een later tijdstip nogmaals oke doen we tuut er zijn 3 wachtende voor u eindelijk hallo hallo met Joris ik ben een adviseur o leuk wat kan je me adviseren tja u heeft alles gedaan tja dan weetik het ook niet ik kan een monteur langs sturen maar als het niet aan ons ligt betaald u wel kosten... Ja hoor tot ziens en we gaan maar verder. Degene van Odidio die de moeite heeft gedaan dit te lezen succes met jullie eigengereid topbedrijf met een goede klantenservice en oog voor de klant... koekoek wie houd je voor de gek toch maar weer terug naar Ziggo ook zo'n verschrikkelijk bedrijf maar wel een werkende verbinding tot ziens 

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Markv70, dit is zeker niet het gevoel dat wij je willen geven! Het is ook zeker niet het geval dat wij de kwaliteit van onze diensten na een bepaalde tijd verlagen. Ik wil je daarom graag verder helpen om ervoor te zogen dat jij weer optimaal van het internet gebruik kan maken. Merk je dat de snelheid van het internet alleen via de wifi minder wordt, of komt dit ook voor met een bekabelde verbinding? Daarnaast ben ik ook benieuwd of je constant een langzame verbinding ervaart of dat dit vooral bepaalde tijdstippen voor komt. Zou je me ook willen laten weten welke snelheden je haalt als je bekabeld een speedtest doet? Dan kan ik hier verder naar kijken voor je! 

Reputatie 1

Hoi,

 

Bekabeld haal ik max 145 maps

Draadloos soms maar 25 maps

 

Hakkende haperende beeld en wifi heel de dag.

Alles al gedaan en kijken nu tv via de hotspot van een mobiel.…

 

Echt drama alles gereset ook het glasvezelkastje.

Modem terug naar fabrieksinstell8ngen gezet niets helpt.

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Markv70, dat is zeker niet de juiste snelheid. Ik wil dit graag uitzoeken. We ontvangen graag een speedtest via een bekabelde verbinding. Zo kunnen we dit verder onderzoeken! Volg de exacte stappen via de onderstaande links:

Voor Windows: https://assets.odido.nl/x/6470cde47c/handleiding-snelheidsproblemen-windows-10.pdf 

Voor macOS: https://assets.odido.nl/x/34d729b6bd/handleiding-snelheidsproblemen-mac-os.pdf 

Volg deze exacte stappen en stuur ons de resultaten. Zorg dat je rechtstreeks bent aangesloten op ons modem, zonder tussenapparatuur. We starten dan een onderzoek!

 

Reputatie 1

Heb ik al rig keer gedaan en ben er klaar mee. Eind juli loopt mijn internet abb af dan stap ik over. 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Markv70, ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar dit hebben we echt nodig voor het onderzoek! Weet dat we hier altijd voor je klaar staan. Je hoeft ons alleen dit aan te leveren en dan kunnen wij het laten onderzoeken. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer