Skip to main content
Beantwoord

Declareren kosten geen internet (simkaart en dagen zonder internet)

  • 16 July 2024
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Hallo,

Vanaf zondag 14 juli rond 21:00 tot dinsdag 16 juli 14:00 hebben wij geen internet en tv gehad.

Wij hebben maandag een internet voucher gehad waarvan gezegd werd dat dit ook werkte op ons simpel abonnement. Maar dit werkte dus niet waardoor wij wel behoorlijk wat data hebben gebruikt van de eigen bundel. Toen op advies een odido simkaart gekocht. Deze wil ik graag declareren. Foto van de bon voeg ik toe, klantnummer staat in mijn profiel.

Helaas was de hotspot niet voldoende om ook goed tv te kunnen kijken (streamen vanaf modiel naar tv. TV kijken op laptop werkte niet. Kreeg zwart scherm na inloggen en de helpdesk was toen al weer gesloten. Signaal van de hotspot was erg zwak waardoor slecht beeld. Daarom verwacht ik ook een compensatie of mindering op de rekening voor de niet geleverde diensten.

 

 

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Dragonlord, ik heb meteen twee aparte vergoedingingen voor je in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer