Skip to main content
Beantwoord

retourneren apparatuur

  • 8 July 2024
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Ik ben sinds 4 juli geen klant meer maar heb nog steeds geen mail gehad hoe apparatuur terug te sturen en wat ik terug moet sturen.

Ook geen melding als ik inlog als klant bij Odido.nl.

Komt dat nog of moet ik dat op andere manier oplossen. Van andere providers krijg je meestal een doos opgestuurd hiervoor.

Help...

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MrMarcie 

Normaal zou je een email moeten krijgen over het retourneren maar je kan het ook zelf doen, zie dit topic:

Apparatuur retourneren

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MrMarcie, ik zie inderdaad dat de e-mail met de QR-code niet getriggerd is. Vermoedelijk is hier iets fout gegaan. Je kan inderdaad zoals @Waqqas aangeeft de stappen in dat topic gebruiken om de apparatuur alsnog retour te sturen. Bewaar het verzendbewijs in ieder geval goed.

Reputatie 2

Hi @MrMarcie, ik zie inderdaad dat de e-mail met de QR-code niet getriggerd is. Vermoedelijk is hier iets fout gegaan. Je kan inderdaad zoals @Waqqas aangeeft de stappen in dat topic gebruiken om de apparatuur alsnog retour te sturen. Bewaar het verzendbewijs in ieder geval goed.

Dank je, ga ik dat proberen. Maar had liever de originele code en mail van Odido.

Reputatie 2

Wat een gezeik, die DHL servicepoints zijn veelal onbemand. Dan kom je niet verder zonder afleveradres e.d.

Bij de 3e, HEMA, is het gelukt. Nou maar hopen dat het verder goed gaat met de afhandeling.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @MrMarcie, fijn dat het is gelukt! We zullen dit zeker intern meenemen als feedback, bedankt hiervoor. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Reageer