Skip to main content

terugsturen apparatuur

  • 17 July 2024
  • 3 reacties
  • 19 Bekeken

Ik heb het pakket met apparatuur 2 dagen te laat op de post teruggestuurd ivm ziekte.

bewijs in de bijlage/foto

 

Hoop u hiermee genoeg geinformeerd te hebben

 

mvg

M.Romkes

 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mromkes, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Geen zorgen, na de eerste herinnering heb je nog 30 dagen de tijd voordat de boete wordt uitgestuurd. Ik ga er vanuit dat het goed zal komen. Als je hier nog een bericht over ontvangt, laat het dan gerust weten. Houd de T&T ook in de gaten, dan weet je de status van het pakket.

 

Ik heb op 14 juni een mail ontvangen over terugzenden apparatuur. 15 juli een mail dat ik te laat ben en 235 euro moet betalen. Gistermiddag heeft een vriend van mij het pakket verstuurd, ik ben nl ziek.

wat nu?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @mromkes, geen zorgen, dit komt helemaal goed! Ik zie dat je apparatuur nog tot 13-8 heeft om bij ons binnen te komen. Tegelijkertijd zie ik dat DHL het pakket bij ons af zal leveren op 20-7, oftewel aanstaande zaterdag. Hiermee ben je meer dan op tijd, en zelfs al zou dat niet zo zijn dan wil ik je heel graag helpen in deze moeilijke situatie. We gaan geen enkele kosten aan je rekenen.

Zodra je apparatuur geregistreerd is sturen wij je een e-mail per bevestiging. Ik wil je nog hartelijk bedanken voor het retourneren en heel veel beterschap toewensen, hopelijk is je gezondheid er snel weer bovenop!

Reageer