Skip to main content
Beantwoord

Odido tv app op mijn formuler z11 pro

  • 10 July 2024
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Ik heb een androidbox Formuler Z11 PRO MAX, met de laatste update erop en android 11

Ik heb uit playstore de Odido TV app geinstalleerd maar maar ik krijg een foutmelding zodra ik wil inloggen met mijn abb en pincode.

 

Het zou toch mogelijk moeten zijn om dit te kunnen ?

Hoe zit het dan met de gebruikers van een chromecast ?

 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Chef209,

Welkom op de Community!

Ik heb de specificaties van je Android-box er eens bij gezocht en zo te zien staat daar Android 11 op. Dat is de gewone Android die eigenlijk bedoeld is voor mobiele telefoons. Om de Odido TV-app op een Android-box te kunnen gebruiken, heb je een box nodig met Android TV. Die is speciaal voor dit soort boxen gemaakt, net als de Odido TV-app.

Ik ken deze Android-box niet, maar als hij ook als Chromecast kan werken, kun je wel vanaf je telefoon ernaartoe streamen met de Odido Online TV-app.

Hallo Jason,

Bedankt voor je antwoord maar ik heb het de odido app net werkend gekregen op mijn formuler android box. Het probleem was dat de VPN op de box nog aan stond, nu kan ik mijn androidbox op de samsung slaapkamer tv uit 2017 aansluiten, de KPN app deed het wel maar de odido app is helaas niet beschikbaar voor samsung voor 2019,

dus opgelost

Bedankt.

Ik zie dat je het over de chromecast hebt en streamen vanaf je telefoon, is het mogelijk om de odido app op de chromecast te installeren zodat je de telefoon niet hoeft te gebruiken ?

Reputatie 7
Badge +6

Als je een Chromecast met Google TV hebt, kun je daar inderdaad de Odido TV-app op installeren en heb je je telefoon niet nodig. Samsung TV's vanaf 2018 worden ondersteund, dus het zou ook op jouw TV moeten werken. Wel zijn er de laatste tijd wat problemen met de app, dus het zou kunnen dat deze tijdelijk niet beschikbaar is.

Reageer