Skip to main content

prijs glasvezel internet abonnement

  • 15 July 2024
  • 5 reacties
  • 52 Bekeken

Ik heb al sinds mei 2023 een 400 mbps glasvezel abonnement. De prijs was eerst 50 euro per maand. Sinds januari betaal ik 53,13.

Omdat de verbinding de laatste tijden zo slecht is, keek ik zojuist naar de 1 tb prijs. Die is 50€ per maand! 

Heb ik nu al die maanden veel te veel betaald voor ook nog slecht internet? Echt waardeloos.

Hoe is dit mogelijk en waarom is die te hoge maandprijs nooit automatisch aangepast?!?

En hoe krijg ik compensatie voor wat ik al die maanden te veel heb betaald?


 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sannec12 

Bovenop die 50 euro per maand is er dan een inflatiecorrectie toegepast.

Voor 1 Gbps heb je dan toevallig aangegeven dat je recht hebt op klantvoordeel terwijl dat niet zo is? Met klantvoordeel zou je dan wel 50 euro voor 1 Gbps betalen.

Reputatie 1

Dag Waqqas,

 

Dank voor je antwoord.

Nee, ik heb niks aangegeven. Ik heb met 53,13 ook al klantvoordeel ivm mijn mobiele abo van Odido.

Waar zie ik wanneer ik kan overstappen? KPN is veel goedkoper en biedt 4 TB op mijn adres.

In mijn account staat alleen mijn oude T-mobile contract van 2019.

Misschien kan iemand van Odido hierop reageren?

Reputatie 7
Badge +15

@sannec12 

Vroeger was het 400 Mbps abonnement 55 euro exclusief klantvoordeel, het kan misschien hiermee te maken hebben 

Via je Odido account kan je je snelheid wijzigen naar 1 Gbps, je zal dan 50 euro betalen met klantvoordeel.

Indien je niet hebt verlengd sinds 2019 dan kan je op ieder moment overstappen met een maand opzegtermijn.

Reputatie 1

Hartelijk dank voor je antwoord!

Dus nu de snelheid aanpassen heeft geen invloed op de termijn of periode van het eventueel latere opzeggen?

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@sannec12 

Nee hoor het heeft geen invloed op de contractduur en het is kosteloos.

Reageer