Skip to main content
Beantwoord

oude T50 omruilen voor T56

  • 13 July 2024
  • 6 reacties
  • 74 Bekeken

Ik merk dat de T50 regelmatig niet stabiel is. Kan deze omgeruild worden voor de nieuwe T56?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @adalmolen 

Is de T50 ook al eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken?

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @adalmolen, dit is zeker mogelijk! We hebben op dit moment alleen een beperkte voorraad van onze Zyxel T56 modems. Maar ik heb het direct voor je aangevraagd en het komt zo snel mogelijk jouw kant op. Houd er rekening mee dat het wat langer kan duren dan normaal. Per e-mail houden we je op de hoogte. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hallo @adalmolen 

Is de T50 ook al eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken?

Vaak genoeg. 

Hoi @adalmolen, dit is zeker mogelijk! We hebben op dit moment alleen een beperkte voorraad van onze Zyxel T56 modems. Maar ik heb het direct voor je aangevraagd en het komt zo snel mogelijk jouw kant op. Houd er rekening mee dat het wat langer kan duren dan normaal. Per e-mail houden we je op de hoogte. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Bedankt! Morgen komt de vervangende wifi-punt al. Hoop dat de T56 ook snel komt….

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @adalmolen, je hebt het hoogstwaarschijnlijk zelf al gezien via de DHL Track & Trace code: vermoedelijk vandaag komt het modem aan bij een DHL Servicepunt. Ik wens je alvast heel veel plezier toe met het nieuwe modem, ik weet zeker dat het modem je zal bevallen! 😃

In de mail stond alleen wifi-punten…. Maar inderdaad compleet pakket en binnen no time geïnstalleerd. Werkt als een trein. Stabiele wifi, smart apparaten werken direct goed. Snelheid op draadloze apparaten 🚀!

zeer tevreden! Mag ook wel eens gezegd worden!

Reageer