Skip to main content
  • 2,659 Topics
  • 18,242 Reacties
2657 Topics
Mijn communicatie voor t-mobile thuis komt op een verkeerd e-mailadres binnen
Hallo t-mobile! Ik ben onlangs gemigreerd van tele2 naar t-mobile thuis vanwege het uitfaseren van de koper dsl verbindingen in mijn woonplaats. Ik heb nu lekker snel glasvezel internet! Alleen komt al mijn communicatie voor t-mobile thuis op een verkeerd e-mail adres binnen, namelijk op mijn oude zonnet e-mail. Dat e-mail adres gaat binnen 180 dagen verdwijnen, dus daar kan de communicatie niet aan gekoppeld blijven. Ik heb bij de overstap naar t-mobile wel mijn juiste gmail adres opgegeven. De t-mobile samenvatting en de akkoordverklaring kwamen juist op mijn gmail binnen, maar daarna kwam alle communicatie op mijn zonnet adres binnen. Ik neem aan dat dit vanwege het geautomatiseerde migratie proces komt, maar zoals gezegd moet de communicatie naar mijn gmail en niet naar mijn zonnet email. Het lukt mij niet dit gewijzigd te krijgen in mijn my t-mobile. Die staat namelijk al correct aan mijn gmail adres gekoppeld, en als ik daar opnieuw het juiste e-mail adres invul bij e-mail adres wijzigen krijg ik de melding ‘er is niets gewijzigd’, wat natuurlijk ook klopt want het gmail adres daar staat al juist. Toch komt alle communicatie van no-reply@t-mobilethuis.nl en service@t-mobile.nl op het verkeerde adres, zonnet binnen. Kunnen jullie ervoor zorgen dat al mijn communicatie voortaan binnenkomt op mijn gmail adres? (Let op, dit is het gmail adres waar mijn my t-mobile aan gekoppeld zit, dit is niet hetzelfde gmail adres waar mijn forum account aan gekoppeld zit!) Ik geef graag het juiste gmail adres in privébericht :)
Boete onterecht, factuur meermaals te hoog ik ben al sinds 2015 klant maar word niet geholpen
Ik stuur hier een bericht omdat de chatbot mij niet kan helpen, de medewerkers te druk zijn en ik telefonisch gisteren toch niet afdoende geholpen ben. Ik ben echt al jaren klant van mobiel en sinds 2022 ook van tv en internet. Nu vind ik dat ik niet de goedkoopste pakketten afneem en heb nog nooit geklaagd tot ik in november gevraagd heb wat er kon gebeuren aan het slechte WiFi bereik binnenshuis. Toen bleek dat al die tijd 2h/5g stond uitgeschakeld en conflict gaf. Op dat moment is mijn situatie thuis doorlopen en is er door odido besloten een nieuw modem op te sturen en mijn tv box in mindering te brengen omdat ik tv kijk via de app. Ik moest toen de oude spullen terug sturen en kreeg zelfs nog de tip, houd het bonnetje bij je tot je een mailtje hebt gekregen dat alles is aangekomen. Zo gezegd zo gedaan, beide spullen in een doos naar dhl en opgestuurd. Welliswaar na een herinneringsmail dat geef ik toe. Maar wanneer de bevestiging kwam gedacht dat het afgewerkt was. Toen kwam de factuur van december en die was zonder reden opeens veel hoger. Er waren herhaaldelijk kosten onder de noemer TV berekend waar de bewuste medewerker ook niets van snapte maar mij verzekerde dat het de volgende maand verrekend zou worden. Dus betaald. Nou niet dus, mijn volgende factuur weer als normaal. Nu aangekomen bij de factuur van Februari krijg ik opeens een boete terwijl ik deze niet verdien, en er jullie (niet persoonlijk) mij nog geld schuldig zijn. Gisteren heb ik hier over gebeld en werd mij verteld dat er naar gekeken gaat worden. Hier was ik op dat moment tevreden mee, maar toen ik vanochtend wakker werd niet meer. Ik ben eerlijk gezegd niet van plan 131 euro te betalen wanneer het normaal 43 is een bedrag wat al erg hoog is voor het gebruik van 1 tv app en wifi op de begane grond en eerste etage wat goed is. Maar belabberd op de tweede. Ik heb de indruk dat ik geen voordeel heb van mijn glasvezel aansluiting. Vandaar dat ik mij afvraag of iemand met een hogere functie kan kijken naar deze kwestie, mijn boete teruggedraaid kan worden en de aankomende factuur aangepast. Met de gedachte dat wanneer een trouwe klant zo ontmoedigd wordt het beter is om uit elkaar te gaan. Sinds 6 januari 2015 ben ik al klant en hebben jullie al 4727,60 euro aan mij verdient. Ik had gewoon wat meer service verwacht van een bedrijf dat adverteert met dat ze alles menselijker gaan maken. Groetjes, Koen Gijsbers
Facturen kloppen niet
Dag, ben ik weer. Ik zie dat de factuur klaar staat voor maart. Direct wat vragen; Ik heb in december 4,35 teveel gefactureerd gekregen. Dit was toen een onterechte inflatievergoeding aldus jullie. Dit wordt dan verrekend met februari. Althans, dat staat er. Maar die factuur is ineens pleite? De factuur van januari, daar staat 35 euro op. Want; kosten voor een 2e tv box (we hebben de tv box omgeruild voor de mediabox, kortom, die 2e box is nooit gebruikt geweest). Dus ook die 35 klopte niet. Dit moet gewoon 30 euro zijn. De factuur van februari kan ik dus niet zien, omdat deze dus niet meer in het systeem staat. Nu zie ik dat de factuur voor maart ook klaar staat (althans, in het dashboard, bij facturen staat ie niet). In het dashboard staat dat deze factuur van maart EUR 23,07. Ik weet niet hoe jullie nu weer bij dat bedrag komen, maar als de verrekening van december en januari in die van maart verwerkt zou zijn, zou maart: 30 - 4,35 - 5 = 20,65 zijn. Omdat de administratie bij jullie al maanden niet klopt, zal ik 't maar even voor jullie op een rijtje zetten; November 2023; 31,93 (incl 1 dag van oktober nog)December 2023; 34,35Januari: 35,00Februari: 30,00Maart: 20,65April: 30,-Mei: 30,-Juni: 30,-Juli: 60,-Augustus: 60,-September: 60,-Oktober: ± 58 (1 maand min 1 dag). Ik zou heel graag zien als dit nu eindelijk eens goed rechtgezet wordt. Oh; en ik heb al vaak de chat geraadpleegd, maar er is nooit een adviseur beschikbaar, maar daar kom je pas achter nadat je 200 opties op ‘ja/nee’ klikt. Beetje hetzelfde als jullie telefoonmenu. De enige manier om jullie te bereiken is dit forum. Dat lijkt me voor zo'n grote provider niet echt de bedoeling toch?
Geen internet en totaal geen goede dienstverlening om dit op te lossen
8 dagen geleden is bij graafwerkzaamheden mijn glasvezelkabel beschadigd. Het eerste contact met odido was positief, we kregen een voucher voor mobiel internet en we zouden een bericht krijgen van Guideon, de aansluitclub. Guideon stuurt een bericht met link voor melding en geeft, na klikken op de link aan ergens over 3 weken tijd voor ons te hebben. Anno 2024 is internet bijna een primaire levensbehoefte, alles gaat online. We werken met 2 man thuis, hebben 3 kinderen, dat trekt een hotspot niet fatsoenlijk. 3 weken wachten is niet te doen. Als mijn riolering of waterleiding dit overkomt heb ik diezelfde dag iemand die dit komt oplossen, maar niet bij odido. Terug bellen naar odido, daar wordt aangegeven dat we ook zelf met guideon kunnen bellen om op spoedlijst te komen. Dus dat gedaan en dan duurt het nog 7 dagen. Dat lijkt dan positief tegenover de eerst gestelde 3 weken, maar eigenlijk is het van de zotte. Weer bellen met odido, dit keer belt de klantenservice zelf met guideon en die komen uit op weer een paar weken. Verzoek om te escaleren, dat moet bij het backoffice, maar die krijgt de helpdesk niet te pakken Dus de dag erna maar weer gebeld en toen werd verteld dat we niet bij guideon, maar bij open dutch fiber moeten zijn. Verzocht aan de servicedesk om daar dan contact mee op te nemen om tot een oplossing te komen. Nee, dat mag volgens de medewerker niet, ik moet zelf bellen met 088-1633633. Dus weer bellen, dit keer met open dutch fiber en daar wordt de melding genoteerd en ik zal zsm iets horen. Inmiddels zijn we 5 dagen verder en het is oorverdovend stil. 3 dagen geleden een bericht van guideon dat ze vandaag langs komen. Vandaag zijn ze geweest en wat denk je, we moeten niet bij guideon zijn want die constateert alleen of het probleem aan de inhuisaansluiting zit. Nu hebben we bij alle gesprekken met odido, guideon en dutch fiber duidelijk aangegeven dat de oorzaak voor de deur ligt en dat de kabel kapot is. Onvoorstelbaar dat er dan toch een medewerker van guideon langskomt na 8 dagen om dat wederom te constateren. Dus weer bellen met odido (tip, geef de mensen naast een internetvoucher voor een week ook 200 belminuten mee, want met 1 gesprek ben je er niet bij odido) en deze medewerker van de servicedesk kan wederom geen medewerker van de backoffice vinden. Maar we worden teruggebeld binnen een half uur. Dat was om half 2 vanmiddag. Om 18.00 uur, na 4,5 uur niets gehoord te hebben, zelf wederom gebeld met odido. Nu krijgen we te horen dat we helemaal niet zelf met dutch fiber hoeven te bellen en dat odido dit moet doen. De medewerker heeft ons nog een paar voucher gegeven voor internet en een melding naar de backoffice gemaakt, die weer 3 dagen mogen pakken om te reageren. Kortom, met een beetje pech worden we na het weekend gebeld en dan.... kastje, muur, kluitje in het riet, paarse krokodil... wat gaat het worden odido?

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen