Skip to main content
Beantwoord

Is een Nederlandse banrekening nodig voor een Internet/WiFi contract?

• 15 februari 2024
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik ga binnenkort verhuizen en ik wil mijn WiFi/Internet abonnement overdragen aan mijn huisgenoot.

Zij komt uit een Europese Unie land, maar zij heeft geen Nederlandse bankrekening.

Is een Nederlandse bankrekening een vereiste voor een WiFi/Internet abonnement of mag het ook met een buitenlandse IBAN rekening?

Met vriendelijke groet,

Floyd

Beste antwoord door Floyd_A

Cal van Odido schreef:

Hoi @Floyd_A, logische vraag die je stelt, ik geef je graag een helder antwoord! Het rekeningnummer is een rekeningnummer van een SEPA-land, wat in feite de euro-landen zijn. Let er graag op dat niet alle landen van de Europese Unie ook SEPA-landen / euro-landen zijn en daarom raad ik je graag aan om dit op te zoeken.

Succes nog met verhuizen, hopelijk voel je jezelf snel thuis! đŸ˜ƒ

Bedankt voor het antwoord, ik weet genoeg!

Fijn weekend!

Bekijk origineel

2 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 16 februari 2024

Hoi @Floyd_A, logische vraag die je stelt, ik geef je graag een helder antwoord! Het rekeningnummer is een rekeningnummer van een SEPA-land, wat in feite de euro-landen zijn. Let er graag op dat niet alle landen van de Europese Unie ook SEPA-landen / euro-landen zijn en daarom raad ik je graag aan om dit op te zoeken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 16 februari 2024
Cal van Odido schreef:

Hoi @Floyd_A, logische vraag die je stelt, ik geef je graag een helder antwoord! Het rekeningnummer is een rekeningnummer van een SEPA-land, wat in feite de euro-landen zijn. Let er graag op dat niet alle landen van de Europese Unie ook SEPA-landen / euro-landen zijn en daarom raad ik je graag aan om dit op te zoeken.

Bedankt voor het antwoord, ik weet genoeg!

Fijn weekend!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen