Dag, ben ik weer.
Ik zie dat de factuur klaar staat voor maart. Direct wat vragen;
Ik heb in december 4,35 teveel gefactureerd gekregen. Dit was toen een onterechte inflatievergoeding aldus jullie. Dit wordt dan verrekend met februari. Althans, dat staat er. Maar die factuur is ineens pleite? De factuur van januari, daar staat 35 euro op. Want; kosten voor een 2e tv box (we hebben de tv box omgeruild voor de mediabox, kortom, die 2e box is nooit gebruikt geweest). Dus ook die 35 klopte niet. Dit moet gewoon 30 euro zijn. De factuur van februari kan ik dus niet zien, omdat deze dus niet meer in het systeem staat.
Nu zie ik dat de factuur voor maart ook klaar staat (althans, in het dashboard, bij facturen staat ie niet). In het dashboard staat dat deze factuur van maart EUR 23,07. Ik weet niet hoe jullie nu weer bij dat bedrag komen, maar als de verrekening van december en januari in die van maart verwerkt zou zijn, zou maart:
30 - 4,35 - 5 = 20,65 zijn.
Omdat de administratie bij jullie al maanden niet klopt, zal ik 't maar even voor jullie op een rijtje zetten;
November 2023; 31,93 (incl 1 dag van oktober nog)
December 2023; 34,35
Januari: 35,00
Februari: 30,00
Maart: 20,65
April: 30,-
Mei: 30,-
Juni: 30,-
Juli: 60,-
Augustus: 60,-
September: 60,-
Oktober: ± 58 (1 maand min 1 dag).
Ik zou heel graag zien als dit nu eindelijk eens goed rechtgezet wordt.
Oh; en ik heb al vaak de chat geraadpleegd, maar er is nooit een adviseur beschikbaar, maar daar kom je pas achter nadat je 200 opties op ‘ja/nee’ klikt. Beetje hetzelfde als jullie telefoonmenu. De enige manier om jullie te bereiken is dit forum. Dat lijkt me voor zo'n grote provider niet echt de bedoeling toch?