Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Odido TV App geeft al maanden error melding op MacBook bij televisie kijken (‘Something went wrong. Please Try Again. (214999)’)
Beste Odido Community, Al maanden kijk ik alleen maar televisie op mijn Apple MacBook Air via de Safari browser op de Odido website. Ik heb een half jaar geleden geprobeerd via de Odido App (destijds de ‘T Mobile TV Anywhere’ app) televisie te kijken en alles werkt wel, qua layout en zender overzicht, alleen het werkelijke tv kijken geeft iedere keer de foutmelding: ‘Something went wrong. Please Try Again. (214999)’ Ik heb destijds (5 maanden terug) meerdere ‘tickets’ laten aanmaken hierover bij de telefonische klantenservice en nooit een reactie ontvangen van de technische ondersteuning. Vanavond weer met Odido aan de klantenservice telefoon gehangen en weer een medewerker gesproken die werkelijk geen idee heeft. Ik heb ook al meerdere malen geprobeerd om de App te de-installeren maar ook een her-installatie werkt helaas niet. Het lullige is dat qua ‘keyboard shortcuts’ en het aanmaken van een overzichtelijke zenderlijst met ‘customizeble favorites’ alleen goed en vloeiend werkt in de App, en via de browser raak ik keer op keer verdwaald tussen al die honderden televisiekanalen. Dit maakt zappen super irritant en onoverzichtelijk. Zijn er hier op dit forum misschien mensen die hetzelfde hebben, of wellicht een technische ondersteuner van Odido zelf? Ik zou het al waarderen als Odido dit probleem zou erkennen. Na de zovele lange sessies met Odido’s klantenservice kom ik namelijk steeds weer op het advies; ‘Kijk dan maar televisie via de webbrowser’ en dat kan toch niet the way to go zijn, toch? Super bedankt voor jullie reactie eb ervaringen! Fijne avond, tot spreeks, Andreas van den Akker Amsterdam.
Miscommunicatie terugsturen apparatuur
Beste Odido, Begin december ben ik verhuisd en heb mijn Odido abonnementen meegenomen. Bij het oversluiten heb ik aan de telefoon gevraagd wat ik met de oude apparatuur moest doen. Als deze retour zou moeten zou ik daar nog bericht van ontvangen, maar waarschijnlijk kon ik deze gewoon meeverhuizen kreeg ik te horen. Er is vervolgens toch een pakket bezorgd met nieuwe apparatuur. Ik had niks gehoord over het terugsturen van de oude apparatuur dus bij installatie nog maar even aan de monteur gevraagd wat ik daar nou mee moest doen. Hij gaf aan dat als ik wat moest terug sturen ik daar wel een mail of brief over zou krijgen en dat het soms bij wat oudere apparatuur niet nodig is. Dit las ik inderdaad ook online en ik kon ook geen verzendlabel o.i.d. vinden in mijn account. Ik heb vervolgens alles bewaard met de gedachte dat mochten jullie het toch nog terug willen dat ik het dan wel zou horen. Ik heb verder nooit meer wat gehoord en nu zag ik een paar dagen geleden dat er 165 euro bovenop mijn huidige factuurbedrag geprobeerd was af te schrijven. Hierover gebeld en na veel zoeken kwamen we er achter dat dit voor de apparatuur was. Omdat er ook geen verzendlabel in mijn account zichtbaar was heeft de mevrouw aan de telefoon mij een code gegeven voor het verzenden met DHL. Als ik dan dezelfde dag alles op zou sturen, het verzendbewijs zou bewaren en een mail zou sturen naar Odido zou alles geregeld kunnen worden. De code die ik via de telefoon had ontvangen van de medewerker was volgens de DHL medewerker overigens geen QR-code maar een barcode dus die kon hij niet gebruiken, maar hij heeft gratis een nieuw code gemaakt waardoor ik hem wel heb kunnen versturen. Nu kreeg ik gister per sms een herinnering om de factuur van 165 euro te betalen. Mijn vraag is nu moet ik dit alsnog doen? Ik wil zo'n hoog bedrag niet voor langere tijd moeten missen, maar ik weet ook niet of als ik dit niet betaal er weer een boete bovenop komt o.i.d. En een mailadres kon ik alleen voor zakelijke klanten vinden, dus hopelijk kunnen jullie mij via deze weg verder helpen. Alvast bedankt voor de hulp!

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen