Skip to main content
Beantwoord

Vraag storingsmeldingen

  • 26 februari 2025
  • 3 reacties
  • 318 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 11 reacties

Hoi,

Hoe kun je iets hebben maar dan toch eigenlijk niet maar het is er wel, of zo iets

Snap je die zin niet laat ik het dan zo zeggen:
Ik heb geen internet
Maar kijk je op de https://www.odido.nl/service/netwerk/storing-en-onderhoud/internet-tv is er niks aan de hand.

Kijk je op de Community:

dan is er wel een storing.

 

Ergens rijmt dat voor geen meter.

 

het lijkt mij meer service gericht dat als er een stroing is dat dit ook echt wordt vermeld ook op https://www.odido.nl/service/netwerk/storing-en-onderhoud/internet-tv

 

Mvg,

Willem

edit: zie dat ik een type fout heb gemaakt in de titel, alleen kan dit niet aanpassen, helaas.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@mrwjca, dank voor het meedenken! Ik snap je punt. ​@TMTV heeft gelijk, de storingschecker op de website werkt nog niet voor ons volledige netwerk. Het topic op de Community heeft Webcare handmatig in gebruik en passen wij dus meteen aan bij welke verstoring dan ook. Wel hebben we storingspagina op de website zo ingericht dat als er geen storing te vinden valt op je adres, wij doorverwijzen naar de Community. Dat ziet er zo uit:

Bekijk origineel

3 reacties

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1791 reacties
  • 27 februari 2025

Hoi ​@mrwjca,

Ik begrijp de verwarring. Het heeft ermee te maken dat de storingschecker op postcode niet voor alle typen aansluitingen werkt. Volgens mij alleen op die van KPN WBA. In het storingstopic hier op de Community staan wel alle storingen, maar daar kan een kleine vertraging in zitten omdat dat handmatig gaat.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 11 reacties
  • 10 maart 2025

Blijf ik toch bij me originele opmerking. 

Als er storing is wordt je in principe altijd door verwezen naar die bekende storing pagina, maar die pagina werkt dus niet (of niet geschikt) dus dan moet je toch door klikken naar de community, wat niet iedereen wil omdat men dat niet direct aan storings informatie pagina denkt.

Misschien is het dan toch handiger om gelijk te verwijzen naar de storings topic of ook de storingspagina handmatig aan te passen. 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025

Hi ​@mrwjca, dank voor het meedenken! Ik snap je punt. ​@TMTV heeft gelijk, de storingschecker op de website werkt nog niet voor ons volledige netwerk. Het topic op de Community heeft Webcare handmatig in gebruik en passen wij dus meteen aan bij welke verstoring dan ook. Wel hebben we storingspagina op de website zo ingericht dat als er geen storing te vinden valt op je adres, wij doorverwijzen naar de Community. Dat ziet er zo uit:


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen