Skip to main content
Beantwoord

Gemaakte topic nog niet geplaatst ?

Goedemiddag,

Een week geleden heb ik een bericht geplaatst naar aanleiding van een onbeleefd en niet correct behandelde case door Richard van de klantenservice en het uitblijven van een oplossing vanuit Odido. Deze topic moest na het plaatsen worden gereviewd voor deze kon worden geplaatst, we zijn nu een week verder en deze is nog steeds niet geplaatst!? Ook heb ik vanuit Odido niets meer vernomen over de openstaande case en hoe het wordt opgelost.

Dennis

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Dennis.K, in sommige gevallen worden topics als spam gemarkeerd en kunnen deze na goedkeuring openbaar geplaatst worden. Dit was hier ook het geval. De topics worden met de oorspronkelijke datum en tijdstip vermeld, het is dus niet zo dat ze direct helemaal onderop de stapel liggen. Wel komt een topic weer onderop te liggen zodra iemand in het topic reageert. Ik pak met alle liefde jouw topic op, alleen zie ik dat nog niet al jouw gegevens zijn toegevoegd in jouw profiel. Ook zie ik dat er een dubbel topic geopend is, deze heb ik inmiddels gesloten. Wil je jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel en zodra je dit hebt gedaan dit laten weten in dit topic? Dan kunnen we hier verder mee aan de slag gaan voor je! 

Bekijk origineel

11 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7942 reacties
  • 3 maart 2025

Beste ​@Dennis.K  Als ik onder je naam kijk is dit de eerste topic die je plaatst.

Er is hoogstwaarschijnlijk iets fout gegaan want topics worden nooit geweigerd. 
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het nogmaals te proberen?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 3 maart 2025

Vreemd, want ik heb de topic geplaatst en toen kwam ik op een vervolgpagina die aangaf dat een moderator de topic moest reviewen voor deze werd geplaatst.

Ik zal het verhaal ik korte vorm nogmaals gaan plaatsen in de hoop dat het nu wel goed gaat komen.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1040 reacties
  • 3 maart 2025
Cristien schreef:

Het is wel degelijk zo dat er heel wat topics in de moderator rij geplaatst worden (om wat voor reden dan ook). En dat de moderators het te druk hebben om die lijst goed te moderaten.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7942 reacties
  • 3 maart 2025
rvk01 schreef:
Cristien schreef:

Het is wel degelijk zo dat er heel wat topics in de moderator rij geplaatst worden (om wat voor reden dan ook). En dat de moderators het te druk hebben om die lijst goed te moderaten.

Onzin! Fijne dag nog.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 3 maart 2025

nieuwe topic is zojuist aangemaakt, net als vorige week.

We wachten af of het deze keer wel goed gaat.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7942 reacties
  • 3 maart 2025

Beste ​@Dennis.K  Ik heb het doorgegeven aan de moderators. Op dit moment is het mega druk maar zodra ze even tijd hebben helpen ze je vast verder.

Vraag van mijn kant Heb je Tags ingevuld?  Soms is dat de rede dat het niet lukt.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1040 reacties
  • 3 maart 2025
Cristien schreef:
rvk01 schreef:
Cristien schreef:

Onzin! Fijne dag nog.

Hoezo onzin đŸ‘ż 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 3 maart 2025

Vorige keer wel tags gebruikt, deze keer niet. Enkel een quote buiten de normale tekst.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2211 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi ​@Dennis.K, dat is gek! Zou je willen testen of je je tekst kunt kopiĂ«ren en wel hier als reactie kan plaatsen? Je kan het ook proberen als screenshot. Dan ga ik meteen voor je aan de slag! đŸ˜Š

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 5 maart 2025

Ik zie dat mijn reactie van vorige week en van afgelopen maandag zojuist allebei zijn geplaatst. 

Waarom worden ze niet geplaatst vooraan op de pagina, maar op de datum van het maken van de topic? Nu staan ze op pagina 2 en verder en zal er zeker geen reactie meer komen!?

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1602 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hi ​@Dennis.K, in sommige gevallen worden topics als spam gemarkeerd en kunnen deze na goedkeuring openbaar geplaatst worden. Dit was hier ook het geval. De topics worden met de oorspronkelijke datum en tijdstip vermeld, het is dus niet zo dat ze direct helemaal onderop de stapel liggen. Wel komt een topic weer onderop te liggen zodra iemand in het topic reageert. Ik pak met alle liefde jouw topic op, alleen zie ik dat nog niet al jouw gegevens zijn toegevoegd in jouw profiel. Ook zie ik dat er een dubbel topic geopend is, deze heb ik inmiddels gesloten. Wil je jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel en zodra je dit hebt gedaan dit laten weten in dit topic? Dan kunnen we hier verder mee aan de slag gaan voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen