Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en tog factuur

  • 21 februari 2025
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo, ik zit nu al een week zonder internet, maar ik ontvang toch een factuur die ik moet betalen. Omdat ik geen internet had, heb ik noodgedwongen Klik en Klaar aangeschaft, waardoor ik nu met dubbele kosten zit.  

Ik heb hierover ook contact opgenomen en ze vertelden me dat ik het maar moet betalen

Ik zou graag willen weten hoe we dit kunnen oplossen, aangezien ik momenteel betaal voor een dienst die ik niet kan gebruiken ??

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Mvr.lcf, ik zie dat je hier meerdere topics over hebt gestart en ik heb je zojuist in een ander topic meer informatie gegeven over de situatie. Zou je het in het vervolg bij 1 topic willen houden? Zo blijft alles voor ons overzichtelijk. Wat de vergoeding betreft voor het Glasvezelvezel abonnement, dit heb ik direct voor je in orde gemaakt voor de periode van 30 januari waarop het abonnement van start is gegaan tot en met vandaag aangezien het abonnement vandaag stopgezet wordt. De rest van de factuur zal automatisch verrekend worden waardoor je de rest van de factuur op deze manier terugkrijgt. Heb je hier nog vragen over? Laat het dan vooral aan me weten! 

Bekijk origineel

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8820 reacties
  • 21 februari 2025

Je moet de factuur voor vast internet gewoon betalen. Nadat de storing is verholpen zal je voor de dagen dat dienst niet werkte pro rato een creditfactuur krijgen. Die wordt met de volgende factuur weer verrekend!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 februari 2025

Op 18-02-2025 is er een overstap aangevraagd naar een andere provider. Dit betekent dat ik nu alsnog moet betalen, terwijl ik geen diensten heb omdat niets werkt en de monteurs al langs zijn geweest maar niks konden repareren?

 

Ook zou ik een bevestigingsmail ontvangen van mijn overstap, maar ik heb daar nog niets van gehoord..


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4175 reacties
  • 23 februari 2025

@Mvr.lcf Dankjewel voor je terugkoppeling. Ik vind het niet leuk om je te zien gaan, maar ik help je natuurlijk graag verder, ik zoek graag uit hoe het precies zit! 

Ik ben direct gaan kijken. Echter zie ik dat de geboortedatum in je community profiel niet overeenkomt met wat er bij ons bekend is. Wil je dit nog eens nagaan? 

Zodra de verificatie compleet is, kan ik met je meekijken naar de vergoeding. Betreft de bevestiging van je overstap. Ik vermoed dat je dit hebt geregeld via je nieuwe provider. Zij zullen hier verdere informatie over sturen. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Dan kijk ik met je mee! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 5 maart 2025

Kan er iemand meekijken? 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1602 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hi ​@Mvr.lcf, ik zie dat je hier meerdere topics over hebt gestart en ik heb je zojuist in een ander topic meer informatie gegeven over de situatie. Zou je het in het vervolg bij 1 topic willen houden? Zo blijft alles voor ons overzichtelijk. Wat de vergoeding betreft voor het Glasvezelvezel abonnement, dit heb ik direct voor je in orde gemaakt voor de periode van 30 januari waarop het abonnement van start is gegaan tot en met vandaag aangezien het abonnement vandaag stopgezet wordt. De rest van de factuur zal automatisch verrekend worden waardoor je de rest van de factuur op deze manier terugkrijgt. Heb je hier nog vragen over? Laat het dan vooral aan me weten! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen