Hallo, ik zit nu al een week zonder internet, maar ik ontvang toch een factuur die ik moet betalen. Omdat ik geen internet had, heb ik noodgedwongen Klik en Klaar aangeschaft, waardoor ik nu met dubbele kosten zit.
Ik heb hierover ook contact opgenomen en ze vertelden me dat ik het maar moet betalen
Ik zou graag willen weten hoe we dit kunnen oplossen, aangezien ik momenteel betaal voor een dienst die ik niet kan gebruiken ??
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @Mvr.lcf, ik zie dat je hier meerdere topics over hebt gestart en ik heb je zojuist in een ander topic meer informatie gegeven over de situatie. Zou je het in het vervolg bij 1 topic willen houden? Zo blijft alles voor ons overzichtelijk. Wat de vergoeding betreft voor het Glasvezelvezel abonnement, dit heb ik direct voor je in orde gemaakt voor de periode van 30 januari waarop het abonnement van start is gegaan tot en met vandaag aangezien het abonnement vandaag stopgezet wordt. De rest van de factuur zal automatisch verrekend worden waardoor je de rest van de factuur op deze manier terugkrijgt. Heb je hier nog vragen over? Laat het dan vooral aan me weten!
Je moet de factuur voor vast internet gewoon betalen. Nadat de storing is verholpen zal je voor de dagen dat dienst niet werkte pro rato een creditfactuur krijgen. Die wordt met de volgende factuur weer verrekend!
Op 18-02-2025 is er een overstap aangevraagd naar een andere provider. Dit betekent dat ik nu alsnog moet betalen, terwijl ik geen diensten heb omdat niets werkt en de monteurs al langs zijn geweest maar niks konden repareren?
Ook zou ik een bevestigingsmail ontvangen van mijn overstap, maar ik heb daar nog niets van gehoord..
@Mvr.lcf Dankjewel voor je terugkoppeling. Ik vind het niet leuk om je te zien gaan, maar ik help je natuurlijk graag verder, ik zoek graag uit hoe het precies zit!
Ik ben direct gaan kijken. Echter zie ik dat de geboortedatum in je community profiel niet overeenkomt met wat er bij ons bekend is. Wil je dit nog eens nagaan?
Zodra de verificatie compleet is, kan ik met je meekijken naar de vergoeding. Betreft de bevestiging van je overstap. Ik vermoed dat je dit hebt geregeld via je nieuwe provider. Zij zullen hier verdere informatie over sturen.
Laat je het mij weten als je zover bent? Dan kijk ik met je mee!
Hi @Mvr.lcf, ik zie dat je hier meerdere topics over hebt gestart en ik heb je zojuist in een ander topic meer informatie gegeven over de situatie. Zou je het in het vervolg bij 1 topic willen houden? Zo blijft alles voor ons overzichtelijk. Wat de vergoeding betreft voor het Glasvezelvezel abonnement, dit heb ik direct voor je in orde gemaakt voor de periode van 30 januari waarop het abonnement van start is gegaan tot en met vandaag aangezien het abonnement vandaag stopgezet wordt. De rest van de factuur zal automatisch verrekend worden waardoor je de rest van de factuur op deze manier terugkrijgt. Heb je hier nog vragen over? Laat het dan vooral aan me weten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.