Skip to main content

opzeggen internet & tv

wil mijn internet graag beindigen einde contract kan iemand dat regelen via telefoon niet te doen en via opzegging nieuwe provider ook niet!

4 maart 2025

Heb het gisteren eindelijk via telefoon kunnen beëindigen,  maar  het heeft heel veel moeite en ergenis gekost .

Snap dat jullie klant willen behouden maar dan moet je de bestaande klant betere aanbieding doen.

Het systeem zoals het nu is via telefoon is erg slecht en als een klant vraagt om op te zeggen moet het gewoon geregeld worden.

En ik kan toch gewoon 4 maanden voor einde contract vragen om beëindig einde contract.

Dus ik snap u zin hierboven dan ook niet, mits je buiten contract bent? Zeer verwarrend.

Hoop dat odido wat doet hiermee maar ik ga voorlopig naar youfone voor heel weinig,  misschien tot over een jaar als er een goede aanbieding is.

Mvg.Frans 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Welkom op onze community! ​@Frans64 

Ik vind het niet leuk om te lezen dat je van plan bent om ons te verlaten. Mag ik vragen waarom je jouw abonnement wil opzeggen? Mocht je toch niet van gedachte veranderen, help ik natuurlijk alsnog graag om de opzegging voor je te realiseren! 

Mits je buiten je contractperiode bent, kan je het abonnement opzeggen met inachtneming van een maand opzegtermijn. Laat je mij weten per wanneer je dit graag wil? Dan ga ik aan de slag. 

Heb je nog vragen? Stel ze gerust. Ik sta voor je klaar! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 4 maart 2025

Heb het gisteren eindelijk via telefoon kunnen beëindigen,  maar  het heeft heel veel moeite en ergenis gekost .

Snap dat jullie klant willen behouden maar dan moet je de bestaande klant betere aanbieding doen.

Het systeem zoals het nu is via telefoon is erg slecht en als een klant vraagt om op te zeggen moet het gewoon geregeld worden.

En ik kan toch gewoon 4 maanden voor einde contract vragen om beëindig einde contract.

Dus ik snap u zin hierboven dan ook niet, mits je buiten contract bent? Zeer verwarrend.

Hoop dat odido wat doet hiermee maar ik ga voorlopig naar youfone voor heel weinig,  misschien tot over een jaar als er een goede aanbieding is.

Mvg.Frans 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Dank voor deze terugkoppeling ​@Frans64! Excuus dat dit niet soepel is verlopen, ik neem dit zeker mee. Natuurlijk hoop ik dat ik je weer zie in de toekomst, wie weet!

• heeft eerste post geplaatst
  • 7 maart 2025

Hallo Cheyenne, Willen jullie deze datum einde contract  miv 14-06-2025 aub aan youfone doorgeven daar zij nog niks hebben ontvangen?

Alvast bedankt,  Mvg.Frans 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen