Hoi allemaal. Ik heb mijn abonnement opgezegd en moet mijn T54 zyxel modem terugsturen hiervoor kreeg ik een barcode met dhl alleen deze werkt niet ze hebben hem bij een dhl servicepoint nu met een nieuw tracking nr retour gestuurd naar odido. Het tracking nr hiervan is JVGLOTC0088997499
mijn retour nummer is: VGE76501-1
volgens het tracking nummer zou die door odido ontvangen moeten zijn maar in mijn odido omgeving zie ik nog steeds staan dat ze nog op het modem wachten.
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @Nk020020, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten wat de status is van het modem dat je teruggestuurd hebt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het pakket nog niet bij ons is binnenkomen, wel zie ik dat DHL het op 3 maart naar ons teruggestuurd heeft, maar dit is op dit moment nog niet door ons ontvangen. Het kan tot 8 werkdagen duren voor het pakket bij ons binnen is en wij de retourzending helemaal hebben verwerkt. Mocht je na 8 werkdagen vanaf het moment van verzenden nog geen reactie van ons hebben ontvangen dat jouw retour bij ons verwerkt is, wil je dit dan hier laten weten? Dan kunnen we er gelijk achteraan gaan voor je!
Het kan tot 1-2 weken duren voordat je retour verwerkt is en zat er wel een briefje bij met je klantgegevens aangezien hij niet via de door Odido geleverde barcode retour is gegaan.
Er zat geen briefje bij met klantgegevens. Ik had aan de mevrouw bij het dhl servicepunt gevraagd dat ik er een briefje met mijn gegevens bij wilde doen maar ze gaven aan dat dit niet nodig was omdat hij gekoppeld staat aan mijn adres volgens hun
Kan iemand checken of mijn retourpakketje van het modem is ontvangen want dhl geeft aan met mijn afgifte bewijs tracking nr dat hij sinds maandag 3 maart bij odido is aangekomen. JVGLOTC0088997499 zie hier mijn bewijs
want ik kreeg een email dat odido nog op een modem wacht die ik al een tijdje geleden had verstuurd.
Hi @Nk020020, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten wat de status is van het modem dat je teruggestuurd hebt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het pakket nog niet bij ons is binnenkomen, wel zie ik dat DHL het op 3 maart naar ons teruggestuurd heeft, maar dit is op dit moment nog niet door ons ontvangen. Het kan tot 8 werkdagen duren voor het pakket bij ons binnen is en wij de retourzending helemaal hebben verwerkt. Mocht je na 8 werkdagen vanaf het moment van verzenden nog geen reactie van ons hebben ontvangen dat jouw retour bij ons verwerkt is, wil je dit dan hier laten weten? Dan kunnen we er gelijk achteraan gaan voor je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.