Skip to main content
Beantwoord

barcode voor retour sturen modem werkt niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi allemaal. Ik heb mijn abonnement opgezegd en moet mijn T54 zyxel modem terugsturen hiervoor kreeg ik een barcode met dhl alleen deze werkt niet ze hebben hem bij een dhl servicepoint nu met een nieuw tracking nr retour gestuurd naar odido. Het tracking nr hiervan is JVGLOTC0088997499

mijn retour nummer is: VGE76501-1

volgens het tracking nummer zou die door odido ontvangen moeten zijn maar in mijn odido omgeving zie ik nog steeds staan dat ze nog op het modem wachten.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Nk020020, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten wat de status is van het modem dat je teruggestuurd hebt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het pakket nog niet bij ons is binnenkomen, wel zie ik dat DHL het op 3 maart naar ons teruggestuurd heeft, maar dit is op dit moment nog niet door ons ontvangen. Het kan tot 8 werkdagen duren voor het pakket bij ons binnen is en wij de retourzending helemaal hebben verwerkt. Mocht je na 8 werkdagen vanaf het moment van verzenden nog geen reactie van ons hebben ontvangen dat jouw retour bij ons verwerkt is, wil je dit dan hier laten weten? Dan kunnen we er gelijk achteraan gaan voor je! 

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20758 reacties
  • 4 maart 2025

Hallo ​@Nk020020 

Het kan tot 1-2 weken duren voordat je retour verwerkt is en zat er wel een briefje bij met je klantgegevens aangezien hij niet via de door Odido geleverde barcode retour is gegaan.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 maart 2025

Er zat geen briefje bij met klantgegevens. Ik had aan de mevrouw bij het dhl servicepunt gevraagd dat ik er een briefje met mijn gegevens bij wilde doen maar ze gaven aan dat dit niet nodig was omdat hij gekoppeld staat aan mijn adres volgens hun


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 maart 2025

Kan iemand checken of mijn retourpakketje van het modem is ontvangen want dhl geeft aan met mijn afgifte bewijs tracking nr dat hij sinds maandag 3 maart bij odido is aangekomen. JVGLOTC0088997499 zie hier mijn bewijs

 

want ik kreeg een email dat odido nog op een modem wacht die ik al een tijdje geleden had verstuurd. 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1602 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hi ​@Nk020020, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten wat de status is van het modem dat je teruggestuurd hebt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het pakket nog niet bij ons is binnenkomen, wel zie ik dat DHL het op 3 maart naar ons teruggestuurd heeft, maar dit is op dit moment nog niet door ons ontvangen. Het kan tot 8 werkdagen duren voor het pakket bij ons binnen is en wij de retourzending helemaal hebben verwerkt. Mocht je na 8 werkdagen vanaf het moment van verzenden nog geen reactie van ons hebben ontvangen dat jouw retour bij ons verwerkt is, wil je dit dan hier laten weten? Dan kunnen we er gelijk achteraan gaan voor je! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen