Aansluiting

  • 16 February 2024
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Overgestapt naar Odido voor internet tv thuis, vandaag aangesloten moeten zijn. Tot nu toe geen pon verbinding in de meterkast.

Gebeld met Odido, die geeft aan dat een monteur eerst moet constateren dat er geen verbinding is zodat ze het probleem kunnen oppakken, Belachelijk.

Aansluit datum is vandaag. Verbinding van uit de centrale moet actief zijn.

Bovendien nog geen Tv klantnummer en Tv pincode kunnen vinden in mijn Odido, niet ontvangen. 

Slechte service, klantenservice die niet bereid is om probleem op te lossen behalve op een monteur wachten.

Belachelijk.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Josefina, leuk dat je de overstap hebt gemaakt, ik weet zeker dat het internet je heel goed zal bevallen! Bij een heel groot deel van de glasvezelaansluitingen moet de installatiemonteur van Guidion je verbinding activeren in de wijkcentrale. Daarom raad ik je graag aan om de afspraak met de installatiemonteur af te wachten omdat de verbinding nog niet geactiveerd kan zijn door de installatiemonteur. 

Je TV-klantnummer en TV-pincode kan je hier terugvinden in je Mijn Odido account: Instellingen TV.

Graag raad ik je ook aan om je Odido klantnummer toe te voegen aan je Community account zodat ik je beter tot hulp kan zijn. Zou je jouw klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel. Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Ik verwacht dat de installatiemonteur veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar je afspraak met de installatiemonteur!

Reageer