appatuur teruggestuurd, maar Odido heeft dit niet ontvangen

  • 18 February 2024
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

 

Goedendag,

Ik heb vorige week gebeld met een medewerker van Odido en doorgegeven dat ik de apparatuur al het teruggestuurd. Ik heb nu al 2 mails ontvangen over dat ik een boete krijg. 

Jullie medewerker heeft ook bevestigd dat het pakket onderweg was. Jullie hebben het nog niet ontvangen, maar ik heb dit een maand geleden al teruggestuurd. Dit zou uw collega noteren in mijn gegevens, maar is nog niet gebeurd. 
Het is echt dramatisch om contact met jullie te krijgen 

 

Jason van Odido 2 maanden geleden

Goedemorgen @Diche, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Kun je het verzendbewijs met me delen in dit topic, alsjeblieft? Maak eventuele persoonsgegevens graag zwart of blur ze zodat ze niet zichtbaar zijn voor anderen. Zodra ik het verzendbewijs heb, kan ik de apparatuur op afstand retour melden en ontvang je geen e-mails met waarschuwingen of boeteaankondigingen meer. Alvast bedankt! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Diche, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Kun je het verzendbewijs met me delen in dit topic, alsjeblieft? Maak eventuele persoonsgegevens graag zwart of blur ze zodat ze niet zichtbaar zijn voor anderen. Zodra ik het verzendbewijs heb, kan ik de apparatuur op afstand retour melden en ontvang je geen e-mails met waarschuwingen of boeteaankondigingen meer. Alvast bedankt! 

Hoi hoi,

ik stuur het zondag op. Ben nu op vakantie en het verzendbewijs ligt thuis. Ik heb wel dit track & trace scherm van DHL waar het trackingnummer op staat. Dan stuur ik het verzendbewijs zondag. 
Met vriendelijke groet, 

denise

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Diche, ik heb zojuist de apparatuur retour gemeld voor je! Mocht je toch een factuur krijgen met de boete erop, laat het me dan weten zodat ik deze gelijk voor je kan vergoeden. 

Super bedankt voor de snelle reactie en service. 

Reageer