Compensatie kosten geen internet vanwege defect modem

  • 14 February 2024
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Hoi,

In het weekend van 28 januari jl. heb ik vanwege een defecte modem een voucher moeten aanschaffen om middels hotspot internet beschikbaar te hebben. Deze dmv prepaid sim bij de Odido vestiging aangeschaft, kosten EUR 10,00 (zie bijgevoegde afbeelding). Graag zie ik dat de compensatie van deze kosten bij de volgende factuur in mindering worden gebracht. Alvast bedankt.

 

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @veenjohn, handig dat je gelijk een foto van het bonnetje kon posten, ik maak het graag voor je in orde! Ik ben meteen in het systeem gedoken en je krijgt snel van mij een bevestiging per e-mail dat wij het bedrag voor je gaan vergoeden. Omdat achter de schermen de factuur van februari al is opgesteld zal het bedrag verrekend worden met de factuur van maart.

Fijn dat je weer met het internet verbonden bent, ik wens je nog veel plezier met het internet toe! 😁

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @veenjohn, handig dat je gelijk een foto van het bonnetje kon posten, ik maak het graag voor je in orde! Ik ben meteen in het systeem gedoken en je krijgt snel van mij een bevestiging per e-mail dat wij het bedrag voor je gaan vergoeden. Omdat achter de schermen de factuur van februari al is opgesteld zal het bedrag verrekend worden met de factuur van maart.

Fijn dat je weer met het internet verbonden bent, ik wens je nog veel plezier met het internet toe! 😁

Reageer