Ik stuur hier een bericht omdat de chatbot mij niet kan helpen, de medewerkers te druk zijn en ik telefonisch gisteren toch niet afdoende geholpen ben.
Ik ben echt al jaren klant van mobiel en sinds 2022 ook van tv en internet. Nu vind ik dat ik niet de goedkoopste pakketten afneem en heb nog nooit geklaagd tot ik in november gevraagd heb wat er kon gebeuren aan het slechte WiFi bereik binnenshuis.
Toen bleek dat al die tijd 2h/5g stond uitgeschakeld en conflict gaf. Op dat moment is mijn situatie thuis doorlopen en is er door odido besloten een nieuw modem op te sturen en mijn tv box in mindering te brengen omdat ik tv kijk via de app. Ik moest toen de oude spullen terug sturen en kreeg zelfs nog de tip, houd het bonnetje bij je tot je een mailtje hebt gekregen dat alles is aangekomen. Zo gezegd zo gedaan, beide spullen in een doos naar dhl en opgestuurd. Welliswaar na een herinneringsmail dat geef ik toe. Maar wanneer de bevestiging kwam gedacht dat het afgewerkt was.
Toen kwam de factuur van december en die was zonder reden opeens veel hoger. Er waren herhaaldelijk kosten onder de noemer TV berekend waar de bewuste medewerker ook niets van snapte maar mij verzekerde dat het de volgende maand verrekend zou worden. Dus betaald. Nou niet dus, mijn volgende factuur weer als normaal. Nu aangekomen bij de factuur van Februari krijg ik opeens een boete terwijl ik deze niet verdien, en er jullie (niet persoonlijk) mij nog geld schuldig zijn. Gisteren heb ik hier over gebeld en werd mij verteld dat er naar gekeken gaat worden. Hier was ik op dat moment tevreden mee, maar toen ik vanochtend wakker werd niet meer. Ik ben eerlijk gezegd niet van plan 131 euro te betalen wanneer het normaal 43 is een bedrag wat al erg hoog is voor het gebruik van 1 tv app en wifi op de begane grond en eerste etage wat goed is. Maar belabberd op de tweede. Ik heb de indruk dat ik geen voordeel heb van mijn glasvezel aansluiting.
Vandaar dat ik mij afvraag of iemand met een hogere functie kan kijken naar deze kwestie, mijn boete teruggedraaid kan worden en de aankomende factuur aangepast. Met de gedachte dat wanneer een trouwe klant zo ontmoedigd wordt het beter is om uit elkaar te gaan.
Sinds 6 januari 2015 ben ik al klant en hebben jullie al 4727,60 euro aan mij verdient. Ik had gewoon wat meer service verwacht van een bedrijf dat adverteert met dat ze alles menselijker gaan maken.
Groetjes,
Koen Gijsbers