Beste lezer,
Gisteren avond (maandag 20.00u) ben ik bezocht thuis door een adviseur met een Odido trui. Hij heel snel heeft gepraaten, over een overstap van Ziggo naar Odido. Hij liet mij een Odido brochure zien. Ik heb gezegd dat ik zou niks tekenen, maar dat hij zou kunnen wel meer informatie stuuren over de aanbod. Daarnaar, heeft hij mijn naam, geboortdatum, email address, telefon nummer gevraagd en genomen, en heeft mijn IBAN gevraagd. Het IBAN heb ik niet geven. Hij was een beetje opdringerig, heeft hard aangedrongen dat dit verplicht is, en eindelijk, wanneer ik heb geweigerd meer informatie te delen, is hij weg gelopen.
Ik heeft mijzelf gevraagd, maar hoe weet ik eindelijk dat hij was echt van Odido?
Dus ben ik naar buiten gegaan, en ik heb hem in een prive auto gezien inklimmen. Ik heb een photo van de auto genomen, met kenteken nummer, en met de mensen daarin gepraaten. Er waar 3 mensen binned, een vrouw en twee mannen. De twee mannen hebben TMobile / Odido photo IDs gehad - maar een van de IDs was van de vrouw.
Zo - alles is een beetje vreemd, en ik ben bang dat alles niet in orde zit. Wie heeft mijn detaillen? Wat moet ik doen? Wat wil Odido als zijn medewerkers zo doen, or of zijn naam is misgebruikt door mensen wie niet medewerkers zijn?