Skip to main content
  • 609 Topics
  • 4,471 Reacties
609 Topics
Klacht over Nummerportering na 3 maanden aan het lijntje te zijn gehoude na overname TweakDSL
Hierbij wil ik mijn teleurstelling uiten over de gang van zaken met betrekking tot de nummerportering. Ik had gehoopt op een vlotte overgang na de overname van mijn voormalige internetprovider TweakDSL door Odido. Op 21 november 2023 heb ik een nummerportering aangevraagd. In de bevestigingsmail werd expliciet vermeld dat mijn vaste telefoonnummer, xxx-xxxxxx, binnen een half uur zou worden overgezet naar Odido. Helaas bleek dit na herhaalde contactpogingen niet te zijn gebeurd. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met uw klantenservice om dit probleem aan te kaarten en op te lossen. Op 23 december 2023, 12 januari 2024, 16 februari 2024 en 21 februari 2024 heb ik mijn klachten herhaaldelijk kenbaar gemaakt. Telkens kreeg ik te horen dat het probleem zou worden opgelost. Het hoogtepunt kwam op 13 maart 2024, toen mij werd verteld dat de nummerportering door mijn voormalige provider (TweakDSL) was afgewezen en dat ik zelf contact moest opnemen. Aangezien TweakDSL niet meer bestaat en onderdeel is van Odido, heb ik Odido verzocht dit zelf uit te voeren. Dit zou binnen één dag gebeuren. Toen ik echter nog steeds geen reactie ontving, heb ik op 18 maart 2024 opnieuw contact opgenomen. Tijdens dit gesprek werd mij medegedeeld dat het nummer niet meer beschikbaar is, omdat Odido de termijn van 60 dagen (deadline waarvoor de portering moet zijn afgerond) heeft overschreden. Dit heeft aanzienlijke schade toegebracht aan mijn bedrijf, aangezien dit telefoonnummer essentieel is voor mijn zakelijke communicatie en al mijn bedrijfsmiddelen dit nummer vermelden. Ik ben door jullie toedoen sinds 21-11-2023 niet meer bereikbaar op dit nummer. Ik loop nu tegen een flinke kostenpost voor de aankomende kosten die ik zal moeten maken, zoals het vervangen van briefpapier, aanpassen van reclame-uitingen, vernieuwen van folders, flyers en websites, en andere gerelateerde uitgaven als gevolg van deze nalatigheid. Ik hoop echt dat Odido het oude nummer opnieuw laat registreren, zolang het nog beschikbaar is.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen