Hallo, sinds kort werkt hier de voicemail van de vaste telefoon niet meer. Men krijgt wel de voicemail te horen en kan inspreken, maar ik krijgen helmaal geen bericht/mail daarvan. Heeft altijd gewerkt.
Bvd, Tom
Hallo, sinds kort werkt hier de voicemail van de vaste telefoon niet meer. Men krijgt wel de voicemail te horen en kan inspreken, maar ik krijgen helmaal geen bericht/mail daarvan. Heeft altijd gewerkt.
Bvd, Tom
Hoi
Heb je al geprobeerd om het basisstation van je vaste telefoon kort van het stroom af te halen? Zou je anders de vaste telefoon terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen? Houd er in dat geval wel rekening mee dat je contacten en belangrijke berichten goed opslaat.
Ik ben benieuwd, ik puzzel graag met je mee naar de oplossing!
Hallo
Hi
Hallo
Hi
Hallo
Sinds een week de vaste telefonie van Odido ( was Tele-2 en alles goed). Ik krijg geen melding meer wanneer ik gebeld ben ( rood knipperlampje op de telefoon) en ook geen melding dus of er een voicemail bericht is ingesproken. Heb soms wel een voicemail bericht en dat heb ik dus gemist. Erg vervelend! Is belangrijk voor mij vanwege de paar mensen die me nodig hebben. Heb al regelmatig gecontroleerd met mijn mobiel, maar elk gesprek naar vaste telefonie moet ik betalen, voor niets dus. Al van de stroom gehaald; geen effect. Modem opnieuw opgestart: geen effect. Graag z.s.m. hulp hierbij. Oja, als ik word gebeld krijg ik de vermelding”Externe oproep” in plaats van de naam van de beller ( of onbekend).
Bedoel je dat je bent overgestapt van Tele2 met een andere aansluiting naar Odido?
Log dan in op je router en verander FSK in DTMF of andersom.
Hallo
Hallo HerelsTom…...al bericht gehad? Bij mij hetzelfde probleem. Heel vervelend. Mag ik van je horen? Groetjes, Els
Bvd, Tom
Hoi
Heb je 2 weken al niets gehoord? Ik heb vandaag weer gebeld…...er is een bericht aangemaakt weer voor de technische dienst, de 3e al. Zou binnen 3 werkdagen bericht krijgen. Heb ook al van alles gedaan, maar het werkt na de overstap gewoon NIET meer. Alles klopt, maar geen voicemail kunnen afluisteren, geen nummerweergave en geen e-mail als er een berichtje is. Vreselijk balen dit. Geen idee wat je nu nog kunt doen. Wel een abonnement vaste telefonie maar het werkt dus niet. Odido moet iets doen ergens aan de instellingen. Het is een technisch verhaal.
Hallo
En nog steeds werkt het niet, ze kunnen wel inspreken, maar krijg geen e-mail dat er een voicemail is.
Misschien dat
Het werkt bij mij al weken niet meer. Heb nu pas melding van gemaakt omdat het me niet opgevallen was. Het ligt aan Odido server / dienst die de vertaling maakt van VM naar E-Mail. Hoop dat jullie het snel kunnen fixen. Ticket nr 70666117
zal 2de of 3de lijn support naar moeten kijken zeker als hetzelfde bij meerdere mensen speelt ligt het niet aan de individuele modem settings.
Ik ga morgen wéér bellen. Ik denk toch niet dat het aan mijn vrij oude telefoon ligt. Maandag was alles nog goed bij Tele2 en nu heb ik Odido....en werkt het niet meer. Toch vreemd...zal echt aan Odido liggen.
Tele2 en Odido zijn echt andere producten. Daarom in Tele2 mobiel opgegaan in Odido maar het oude Tele2 thuis/vast product is Tele2 gebleven. Omdat koper lijnen worden uitgefaseerd in Nederland sterft dat vanzelf uit....
Hi
Hallo
Ah oke dus het gaat echt om de e-mail die verstuurd wordt
Vandaag weer met Odido gebeld hierover en na overleg met de technische dienst is er een ticket ingelegd bij de TD (ik denk 2de lijns support), ik zou binnen 3 dagen iets horen. zal ivm hemelvaart wel volgende week worden denk ik. probleem is nu wel duidelijk bij Odido.
Vandaag weer met Odido gebeld hierover en na overleg met de technische dienst is er een ticket ingelegd bij de TD (ik denk 2de lijns support), ik zou binnen 3 dagen iets horen. zal ivm hemelvaart wel volgende week worden denk ik. probleem is nu wel duidelijk bij Odido.
Ja, ik hetzelfde. Werd trouwens gebeld door Odido als reactie op mijn ticket en alles zou weer werken. Kwam zeker weten een e-mail van mijn voicemail. NIET DUS! Weer gebeld. Kreeg nu een andere medewerkster die alles heeft uitgeprobeerd. Ze heeft mij op mijn vaste nummer gebeld, bericht ingesproken, maar kreeg GEEN e-mail. Zij heeft dat gecontroleerd maar kan me niet helpen. Weer een bericht voor de TD gemaakt…….….wordt weer over een paar dagen gebeld…...ook omdat de nummerherkenning niet werkt! En als het dan nog niet lukt, komt er een monteur hier. Moet het allemaal nog zien. Het ligt niet aan het telefoontoestel. Is ook geprobeerd. En nu kan ik wel een paar keer per dag 1233 bellen om te horen of er een voicemailbericht is, maar mijn telefoonrekening loopt daardoor steeds meer op. 13 cent starttarief en 13 cent per minuut. Lekkere business zo. Wordt vervolgd ( mag je hopen)
Hallo
Ja, hier hetzelfde. Werd vanmorgen gebeld dat alles in orde is en de instellingen goed staan. Nou, dat wist ik onderhand zelf ook wel dat die goed staan. Er klopt iets niet bij Odido. De connectie voicemail-email is niet goed. Nu wéér een ticket aangemaakt…….
Ik mag toch hopen dat Odido ziet dat dit bij meerdere mensen speelt en dus niet aan de apparatuur thuis ligt. De voicemail werkt namelijk gewoon alleen krijg je dus geen e-mail meer van de voicemail dus moet het wel ergens bij Odido zelf liggen.
Ik hoop dat
Ik mag toch hopen dat Odido ziet dat dit bij meerdere mensen speelt en dus niet aan de apparatuur thuis ligt. De voicemail werkt namelijk gewoon alleen krijg je dus geen e-mail meer van de voicemail dus moet het wel ergens bij Odido zelf liggen.
Ik hoop dat
Ik heb ook geen nummermelding meer. Medewerkster klantenservice heeft daarstraks mijn vaste nummer ingesproken , maar geen email. Nu weer wachten op een vervolg…..en maar steeds telefoontjes betalen om die voicemail te bellen…. klopt toch niet? Is een probleem bij Odido. Mij is een monteur beloofd als ze het niet in orde krijgen, maar lijkt me geen zaak voor een monteur.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.