Skip to main content
Antwoord

Opzeggen vast bellen binnen 14 dagen na aansluiting

• June 24, 2025
  • 4 reacties
  • 17 Bekeken

Beste Odido,

Na heel wat gedoe is mijn internet/tv abonnement eindelijk werkend geactiveerd per 16 Juni 2025.
Het vaste bellen heb ik er per ongeluk bij aangevraagd merk ik nu, hebben al mobiel bij jullie.
Kan deze nog verwijderd worden?
Zoals hier aangegeven kon dit binnen 14 dagen na activering.
Hoor het graag, dank.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@vonkiebonkie, welkom op onze community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Normaliter zit vast bellen vast aan de eindtijd van je contract. Nu zit je nog in je bedenktijd en mag je dit inderdaad nog opzeggen. Dit kan niet via Mijn Odido maar dat kan ik wel voor je regelen! Hiervoor heb ik alleen nog een extra bevestiging nodig, zodra jij akkoord bent dan zal ik hem voor je opzeggen! Laat je mij dat weten?

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • June 25, 2025

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Normaliter zit vast bellen vast aan de eindtijd van je contract. Nu zit je nog in je bedenktijd en mag je dit inderdaad nog opzeggen. Dit kan niet via Mijn Odido maar dat kan ik wel voor je regelen! Hiervoor heb ik alleen nog een extra bevestiging nodig, zodra jij akkoord bent dan zal ik hem voor je opzeggen! Laat je mij dat weten?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • June 26, 2025

Hi Tommie, ja graag, hierbij de bevestiging.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • June 26, 2025

Hi Tommie, ja graag, hierbij de bevestiging.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • June 27, 2025

Hey ​@vonkiebonkie, ik heb Voip voor je opgezegd! Je ontvangt nog een bevestiging hiervan. Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten.