Haha, dat kunnen ze niet.
Als je nu “voip.odido.nl” hebt, kan je dan “voip.t-mobilethuis.nl” proberen? (Ja, ik weet dat die naar hetzelfde IP verwijzen).
En anders moet je inloggen op de My Odido app (en/of website) en negeren wat er staat als huidige SIP wachtwoord, en expliciet een eigen wachtwoord instellen.
En bij het instellen van een eigen wachtwoord, let er op dat je niet speciale tekens gebruikt behalve “!”. Want uiteraard is dat SIP wachtwoord script ook buggy. Welkom bij Odido. Een gemiddeld eerstejaars Informatica studentje die een beetje kan Googlen, kan prima een webscriptje maken dat een wachtwoord valideert en veilig doorgeeft naar een backend, maar Odido lukt dit al twee jaar niet.
Edit: ik vraag me af of die bug met de webpagina van het SIP wachtwoord er nog steeds is. Ik zag dat dat een kwart jaar geleden nog zo was, hopelijk niet meer het geval. Als dat nog zo is, dan raad ik je aan het even bij de ACM te melden. Want als ze na maandenlang klachten van klanten hier nog geen actie ondernemen, dan is zoiets blijkbaar nodig, want dan zijn wij klanten niet belangrijk genoeg om naar te handelen.