Skip to main content
Beantwoord

2e vaste lijn aanvragen

• 4 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 1886 Bekeken

Hoi kun u een 2e lijn inschakelen bij mij ?
Eextra nummer ?

Beste antwoord door Sander

Hoi @Schibukai,

Hier help ik je graag bij! Enkele kleine checks:
  1. -Een extra telefoonlijn kost € 5,- per maand extra.
  2. -Per wanneer wil je de tweede telefoonlijn actief hebben?
  3. -Je krijgt dan van ons een extra telefoonnummer. Je kunt de vaste telefoon aansluiten op de poort PHONE 2 op het modem. Je kunt het nummer niet uitkiezen. Je kunt wel nummerbehoud hiervoor aanvragen als je een bestaand nummer wilt koppelen.
  4. Wil je via een privébericht (klik op mijn naam) je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN doorgeven?
Kun je aangeven per punt wat je wensen zijn?
Bekijk origineel

6 reacties

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2019
Hoi @Schibukai,

Hier help ik je graag bij! Enkele kleine checks:
  1. -Een extra telefoonlijn kost € 5,- per maand extra.
  2. -Per wanneer wil je de tweede telefoonlijn actief hebben?
  3. -Je krijgt dan van ons een extra telefoonnummer. Je kunt de vaste telefoon aansluiten op de poort PHONE 2 op het modem. Je kunt het nummer niet uitkiezen. Je kunt wel nummerbehoud hiervoor aanvragen als je een bestaand nummer wilt koppelen.
  4. Wil je via een privébericht (klik op mijn naam) je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN doorgeven?
Kun je aangeven per punt wat je wensen zijn?

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 maart 2025

Goedenavond,

ik zou ook graag een 2e vaste lijn erbij willen. Dit omdat we al 1 lijn gebruiken voor het alarm en een 2 nodig hebben voor de ‘huis’telefoon van onze dochter. Dit kan alleen helaas niet zo via de site

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8718 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi ​@StefanNederpel ,

De verkoop van een 2e lijn is een aantal jaren geleden gestopt. Het topic waarin je reageert is al 5 jaar oud.  Wellicht kan je dochter een mobiel abonnement nemen.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi ​@eric, waarom wordt dit nog wel als optie op de site weergegeven en ook in meerdere beschrijvingen? Een dochter van 5 geven wij nog lang geen mobiel.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8718 reacties
  • 27 maart 2025

Bel anders eens de klantenservice op 0800-0092. Die kunnen misschien nog wat in systemen knutselen  

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 27 maart 2025

@StefanNederpel Goed dat je aansluit bij dit topic. Ik help je natuurlijk graag verder aan een 2e telefoonnummer, dat doe ik graag! 

Ik ben direct voor je gaan kijken en gelukkig zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met onze Klantenservice en dat het 2e telefoonnummer is aangevraagd. Superfijn! 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd paraat! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen