Wij vertellen je alles over Vast Bellen!
Recent actief
Als ik een service nummer bel krijg ik de melding dat ik contact moet opnemen met de klantenservice.
Hoi, wij krijgen geen nummer herkening of naam meer op vaste telefoon na overschakkeling naar glasvezel. Er komt enkel op het schem van de vaste telefoon Externe verbinding.
Ik heb de rekening betaald, maar ik heb nog steeds geen internet
Sinds gisteren een nieuwe glasvezel internet aansluiting van Odido geactiveerd. Internet en TV werken probleemloos. Alleen kan ik geen VoIP gegevens in de router zetten. De in te vullen vakken zijn niet aan te klikken. Weet iemand hier een oplossing voor? Het gaat om de VoIP gegevens van een andere provider. Dit wordt gebruikt voor een inbraak alarm.Al vast dank!
We hebben al meer dan een jaar een Odido Glasvezel abonnement in combinatie met een FritzBox 7590AX modem. Sinds februari 2026 lijkt de vaste telefonie niet meer te werken (daar kwamen we nu pas achter, we bellen niet zo veel). In de FritzBox via Diagnose > Functie > Starten, de melding “Aanmelding van het internetnummer XXXNNNNNXNN is mislukt. Remote site meldt oorzaak 401” gevonden Op de Odido website het vast bellen wachtwoord aangepast. Moet tegenwoordig 15 karakters zijn. Dit hielp nog niet, misschien omdat de telefonieaanbieder nog op ‘Odido’ stond ipv ‘Andere aanbieder’ (zie de volgende stap). In de FritzBox een nieuw nummer aangemaakt (de informatie op deze site gevonden) via Telefonie > Eigen nummers > Nieuw telefoonnummer Telefonieaanbieder: Andere aanbieder Telefoonnummer voor de aanmelding: 31+Netnummer (zonder 0)+Telefoonnummer, bijvoorbeeld 31101234567 Intern telefoonnummer: Telefoonnummer, bijvoorbeeld 1234567. Gebruikersnaam: Te vinde
Hallo Ik zou graag me telefoon thuis abo opzeggen. Maar ik had dit 6 maanden geleden aangeschaft met kortingen. Als ik dit opzeg heeft dit enig effect op mijn kortingen? Verder had ik n og een vraag, is het ook mogelijk op de tv af te sluiten. Aangezien ik die ook niet gebruik. Ik hoor graag van u.
Hallo, heb thuispakket van T-Mobile nu is mijn vraag ik heb vaste telefonie nu wil ik voor bepaalde nummers die ik bel geen nummer mee sturen voorheen toen het nog geen T-mobile was kon ik #31# 06 nummer of ander nummer en dan werd mijn nummer niet meegestuurd. hoe/wat/waar krijg ik dit nu voor mekaar. Permanent blokkeren is geen optie.
Hallo, Ik ben nu een aantal maanden ook klant bij Odido met glasvezel internet en sinds vorige week heb ik ook tv toegevoegd.Momenteel ben ik ook nog klant bij Ziggo, maar mijn contract staat vast tot 12 augustus. Ik ga Ziggo opzeggen en wil vast bellen gaan toevoegen en wil mijn huidig vaste telefoonnummer behouden.Dat kan je aangeven, maar mijn vraag is of Odido dan het vast bellen laat ingaan nadat Ziggo is gestopt?Hoe kan ik dat het beste regelen?
waarom kunnen wij niet bellen met de huistelefoon? we kunnen wel gebeld worden maar niet bellen naar andere. wat is hiervan de oorzaak?
als ik wil bellen met mijn vaste telefoon geeft hij een bezet toon. kan wel gebeld worden. heb al contact gehad met de klantenservice, en nu blijkt dat er met een update iets fout is gegaan. een oud telefoonnummer zit in jullie systeem.
Ik heb de Dect telefoon set de Gigaset E290 duo. Mijn vraag is kan deze dienst door Odido aan worden gezet? En als ik hem van tevoren NIET inspreek, is er dan een zogenoemde standaard Voicemail? Hoe zet ik de VM uit of aan?
Beste meneer of mevrouw, Wij overwegen om over te stappen naar T-mobile thuis voor internet en televisie.De website stelt dat we een Zyxel-T50 krijgen (dan wel een T54).In de installatiehandleiding worden voor de telefoonaansluiting enkel bekabelde opties weergegeven. Heeft deze router ook ondersteuning voor DECT-telefoons (dat is, dat de telefoon gekoppeld kan worden aan de belcentrale in de router, via WIFI). Verder, wij hebben op dit moment twee telefoonlijnen (verschillende nummers) en zouden dat zo graag willen houden. Is het bij T-Mobile mogelijk om deze over te zetten?Bedankt. Michel
Overstap service naar Odido lukt nog steeds niet. Wij zijn bijna 3 maanden verder. Afgelopen week is een nieuwe aanvraag gestuurd wat blijkt niet aan te komen. Wij hebben hierdoor dubbele kosten. Ik wil dit probleem nu eenmaal opgelost hebben. Aangezien de klantenservice het niet van elkaar krijgt hoop ik dat iemand hier in de community mij wel informatie kan geven om de overstap af te ronden. Odido dit is geen goede reclame voor jullie. Ons internet doet het wel, alleen de telefonie deel laat op zich wachten.
Hoe kan ik op de website een overzicht krijgen die alle telefoonnummers laat zien die mij gebeld hebben?
Sinds enige tijd vaste telefoon van t-mobile. Alles werkt behalve een ding. Als ik vanuit huis bel kan de ontvanger niet mijn nummer zien. Dus nummer vermelding staat uit. Wie kan mij vertellen hoe ik dit weer aan kan zetten. Bij mijn vorige provider stond het aan, dus het is niet iets met de telefoon.
Hallo is er storing? Kan namelijk niet uitbellen Mvgrt Ton
Graag zou ik mijn vast bellen willen opzeggen. Dit omdat in het totaal niet gebruik. Hoe kan ik dit het beste doen/
Ik ga van Ziggo nu over naar Jullie "T-Mobile" met compleet pakket, internet/bellen/tv. Contact met jullie gehad en bevestigingsmail gehad dat de overgang per 19-08 gaat plaatsvinden. Tevens bevestiging van Ziggo gehad. Vandaag krijg ik van Ziggo een mail dat mijn telefoon per 29-7 (ook vandaag) opgezegd is. Nu heb ik contact met Ziggo gehad waarbij zij mij aangeven dat het idd per vandaag(29-7) stopt bij hun en dat dit aan T-mobile ligt, dat jullie het nummer al hebben overgenomen. Klopt dit en kan ik nu nog wel met mijn telefoon blijven bellen voordat mijn contract per 19-08 ingaat? Ik zie in t-mobile thuis wel het telefoonnummer gekoppeld staan, maar niet of het nu actief is.
Torenhoge telefoonrekeningen zijn verleden tijd. We hebben goed nieuws voor internationale bellers! Met ingang van 15 mei gelden nieuwe beltarieven voor bellen naar EU bestemmingen. Bellen met al je vrienden, kennissen en familieleden naar EU bestemmingen is nóg goedkoper geworden. Bellen naar vaste EU nummers Voor bellen naar vaste EU nummer geldt nu 0 cent starttarief (was 13 cent) en een minuutprijs van 13 cent (was tussen 13 en 53 cent per minuut). Bellen naar mobiele EU nummers Voor bellen naar mobiele EU nummer geldt nu 0 cent starttarief (was 13 cent) en een minuutprijs van 23 cent (was tussen 38 en 88 cent per minuut). Tarieven De gesprekken naar EU bestemmingen tot en met 14 mei worden nog afgerekend tegen de huidige tarieven. Aansluiten vaste telefoon Staat je vaste telefoon inmiddels stof te vangen naast je fax in het opberghok? En heb je geen idee hoe je je vaste telefoon aan moet sluiten? Geen paniek! Hier zie je hoe je je vaste telefoon binnen enkele minu
[13:45] Na een aanpassing lijkt het probleem verholpen. Werkt het bij jou nog niet, haal dan kort het modem van de stroom. Lees in dit topic hoe je dat doet: reset uitvoeren modem T-Mobile Thuis. Werkt het nog steeds niet, laat het ons hieronder weten! [13:00] We hebben meldingen ontvangen dat er problemen zijn met Vast Bellen. Een grote groep kan momenteel niet bellen en gebeld worden. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte en delen we updates.
Sinds kort worden al mijn oproepen naar mijn Vaste nummer doorgeschakeld naar mijn mobiele telefoon, maar ik zie geen nummer weergave van diegene die belt, maar mijn eigen vaste nummer? Is dit de bedoeling? Ik vind dit zeer vervelend, want ik heb nooit zin om geblokkeerde nummers op te nemen en nu kan ik niet zien wie er belt. Daarnaast heb ik een groep vaste klanten voor wie ik meteen telefonisch bereikbaar moet zijn, maar nu kan ik niet meer zien wie er belt. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, JanL
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.