Hi @RodneyFortuna, goed dat je dit aankaart! Er moet nog een firmware update komen voor de ZyXel T-54 voordat de nummerweergave gaat werken, dit staat nog op de planning. Ik snap dat dit irritant kan zijn. Toch wil ik je vragen om nog even geduldig te zijn. Ze zijn er mee bezig!
Mijn vaste telefoon thuis 040 257 32 08 heeft een telefoonboek met namen en telefoonnummers, als iemand uit dat telefoonboek mij bel kan ik via nummerweergave zien wie dat is
Nu staat de nummer weergave in eens uit en kan ik niet meer zien wie mij bel
Daarom heb ik vanmorgen Odido moeten bellen om het op te lossen.
Na te hebben gesproken met iemand van de technische dienst van Odido is het probleem nu veel erger geworden
Als ik naar mijn vaste telefoon bel, gaat deze automatisch naar de voicemail - terwijl dat ik geen voicemail heb aanstaan op mijn vaste telefoon
Vanmorgen kon ik met mijn vaste telefoon overal bellen, dat ging goed
Nu bel ik met mijn vaste telefoon en krijg ik eerst een ingesprektoon te horen, dan gaat het verder bellen en meteen daarna krijg ik een ingesprektoon te horen
Het enigste wat ik wou was de nummerweergave weer aanzetten, maar omdat ik het zelf niet kan ben ik afhankelijk van Odido technische dienst
Wat is er aan de hand???
Mijn thuistelefoon is een Panasonic model KX-TG6721NL - KX-TG6722NLB en deze staat aangesloten op een Odido modem Zyxel T54
Goedemorgen @Roos21! Natuurlijk wil je je nummerweergave weer aanzetten, en ik begrijp dat er nu extra stappen nodig zijn om alles weer goed te laten werken. Ik ga er direct voor zorgen dat hier een oplossing voor komt! Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken! Goed om te weten: andere communitygebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.
Laat het me weten zodra je dit hebt gedaan, dan ga ik meteen voor je aan de slag! 
Beste Demy,
Sorry dat ik niet eerder kon reageren
Heel fijn dat jij me wil helpen met het nummerweergave weer aanzetten op mijn vaste telefoon, want zoals ik al eerder verteld heb
Ik heb geen mobiel abonnement met Odido maar wel een abonnement voor tv, internet en vaste telefoon, ik moet helaas van weinig geld per maand leven en kan ik me geen mobiele abonnement veroorloven
Ik heb mijn profiel ingevuld zoals jij het gevraagd heb
Hopelijk lukt het jou wel, ik hoor graag of het je gelukt is
Vriendelijke groeten,
Roos
Hi @Roos21, ontzettend bedankt voor het compleet maken van deze verificatie. Ik ben meteen zo vrij geweest naar je abonnement en je dossier te kijken. Wat mij meteen opvalt is dat de technische dienst ondertussen alsnog voor je bezig is geweest en aangeeft instellingen te hebben aangepast. Het moet nu werken! Als je nog geen verschil merkt, haal dan het modem voor 10 seconden van de stroom en check of de telefoonkabel goed in de Phone1 poort van het modem zit geprikt.
Als ik nu je modem bekijk, ziet alles er goed uit! Kan je mij dit bevestigen? Ik hoor het ontzettend graag!
Beste Cheyenne,
Heel erg bedankt voor je bericht, fijn dat jullie willen helpen.
Alleen heb ik helaas nog steeds geen nummerweergave
Ik heb precies gedaan wat jij had gezegd:
Het modem voor 10 seconden van de stroom af
De telefoonkabel staat goed op Phone1 poort
Maar voor de zekerheid, heb ik alle kabels uit de modem uitgehaald even gewacht en weer in gedaan, ook van het zwarte kasje..
Maar helaas, als iemand mij naar mijn thuistelefoon bel, ook al staat de naam van de beller in de telefoonboek van mijn thuistelefoon
Zie ik alleen : “Inkomende gesprek” of “Anonieme beller”
Sjah!! Wat nu?, ik weet het niet meer
Hoi @Roos21, ik heb wat instellingen op het modem laten aanpassen, als het goed is moet je nu weer nummerweergave hebben? Zou je dit willen controleren en verifiëren? Alvast bedankt!
Beste Tommie,
Eerst dacht ik, het zal weer niet werken, omdat ik de hoop een beetje had opgegeven.
Maar…
Het nummerweergave werkt nu uiteindelijk weer.
Tommie, jij heb het voor elkaar en voor mij bent een kanjer !!
Hartstikke bedankt voor je hulp hiermee.
Vriendelijke groeten,
Roos
Geen dank @Roos21, ik ben hier om te helpen. Superfijn om te horen dat het gewerkt heeft! Als je in de toekomst nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik sta voor je klaar!
Zal ik zeker doen Tommie
Groetjes en nogmaals bedankt