Skip to main content
Beantwoord

Nummerweergave vaste telefoon

• 27 januari 2023
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Hallo Allen,

Ik heb een vaste telefoon aansluiting met de Zyxel T54 modem en daar werkt de nummerweergave niet van, de techneuten zouden dit gaan oplossen en zou een terugkoppeling krijgen hiervan. Tot heden nog niets vernomen en jammerlijk genoeg werkt mijn nummerweergave nog steeds niet, wat best wel irritant is.

Is er al wat nieuws rondom dit onderwerp, aangezien we ondertussen maanden verder zijn?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @RodneyFortuna, goed dat je dit aankaart! Er moet nog een firmware update komen voor de ZyXel T-54 voordat de nummerweergave gaat werken, dit staat nog op de planning. Ik snap dat dit irritant kan zijn. Toch wil ik je vragen om nog even geduldig te zijn. Ze zijn er mee bezig!

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13380 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2023

Hi @RodneyFortuna, goed dat je dit aankaart! Er moet nog een firmware update komen voor de ZyXel T-54 voordat de nummerweergave gaat werken, dit staat nog op de planning. Ik snap dat dit irritant kan zijn. Toch wil ik je vragen om nog even geduldig te zijn. Ze zijn er mee bezig!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen