Mijn laatste twee ervaringen met de klantenservice van Odido waren ronduit teleurstellend. Mijn eerste probleem betrof de door Odido geleverde T-54 router met buggy firmware, een kwestie die al sinds eind vorig jaar speelt. Ondanks meerdere contactmomenten werd mij beloofd dat ik zou worden teruggebeld, maar dit is nooit gebeurd. Uiteindelijk heb ik zelf maar een nieuwe router gekocht.
Vervolgens had ik mijn VoIP-wachtwoord nodig vanwege de overstap naar een andere router. Ook hierover heb ik meerdere keren contact opgenomen, en opnieuw kreeg ik de belofte dat ik zou worden teruggebeld. Helaas bleef ook deze terugkoppeling uit.
De gebrekkige opvolging en het uitblijven van beloofde terugkoppeling hebben mijn vertrouwen in de klantenservice van Odido ernstig geschaad. Ik hoop dat het bedrijf zijn servicebeleid verbetert, zodat andere klanten niet dezelfde frustraties hoeven te ervaren.
Bladzijde 1 / 1
Vroeger kon je, als je handig was, deze gegevens wel uit de router halen. Zie link. Maar dat schijnen ze dichtgetimmerd te hebbenÂ
Staan de gegevens niet op deze pagina voor jou ??
https://www.odido.nl/my/thuis/instellingen/bellen
Â
Vroeger kon je, als je handig was, deze gegevens wel uit de router halen. Zie link. Maar dat schijnen ze dichtgetimmerd te hebbenÂ
Staan de gegevens niet op deze pagina voor jou ??
https://www.odido.nl/my/thuis/instellingen/bellen
Â
Dit had ik allemaal al geprobeerd voordat ik contact opnam met Odido. Ik heb mijn klacht van Trustpilot hier neergezet in opdracht van Brandon van Odido.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.