Skip to main content

na vervanging modem door T56 geen nummerherkenning meer

obbommel

Nadat ik mijn T50 modem heb vervangen door een T56 modem, werkt nummer herkenning op mijn Gigaset telefoon nummer niet meer (met de T50 dus wel). Ik heb geprobeerd:

• region Nederland en Belgie ( met herstarten)
  • DTMF en FSK
  • bellen naar 085 nr werkt, DTMF wordt herkend

bij voorbaat dank,

Uitgelichte reactie

9 maart 2025

Hoi ​@obbommel, ik wil het super graag voor je onderzoeken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd naar welk type toestel je hebt Dan kan ik direct aan de slag!

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20359 reacties
  • 7 maart 2025

Hallo ​@obbommel 

Heb je eventueel een andere handset die je kunt testen icm de T56?

Met de instellingen die jij noemt zou het normaal weer moeten werken.

obbommel
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 7 maart 2025

ja, ik heb het op 2 verschillende gigasets geprobeerd: al185 en a400. en met de T50 werkte het dus gewoon…

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2151 reacties
  • 9 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hoi ​@obbommel, ik wil het super graag voor je onderzoeken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd naar welk type toestel je hebt Dan kan ik direct aan de slag!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen