Skip to main content
7904 Topics
[23 t/m 25 augustus] Onderhoud op IT-gebied
Komend weekend (23-25 augustus) is er grootschalig onderhoud aan 1 van onze systemen. Dit systeem heeft een belangrijke plaats in ons IT-landschap en daarom kan er veel impact zijn. Tijdens dit onderhoud kunnen er geen wijzigingen gedaan worden in betaalgegevens, abonnementen, persoons- en bedrijfsgegevens. Wanneer? Vrijdag 23 augustus +/- 23.00 uur t/m zondag 25 augustus +/- 19.00 uur. Wat kan er niet? Wijzigingen in betaalgegevens, abonnementen, persoons- en bedrijfsgegevens. Dus: Betaalgegevens wijzigen (rekeningnummer, betaalmethode, incassodatum) Factuurinstellingen wijzigen (verzendwijze) Klantgegevens wijzigen (naam, adres, geboortedatum) Simkaarten activeren (replacement/swap proces) Recent dataverbruik inzien (status van vrijdag 23-08 wordt getoond) Wat merk jij hiervan? Je kunt niet geholpen worden met bovengenoemde aanpassingen In Mijn Odido worden de betreffende acties geblokkeerd en krijg je een foutmelding In Mijn Odido Business wordt een banner geplaatst. De acties die worden gedaan, komen in de wachtrij Laat je een blokkade plaatsen of verwijderen? Dan zal deze wijziging pas worden doorgevoerd als de werkzaamheden zijn afgerond Wat kan er wel? GB’s aanvullen Nummerporteringsverzoek indienen Nieuwe aanvragen en verlengingen: de orders worden geparkeerd tot maandag Overzicht abonnement bekijken in Mijn Odido Blokkades plaatsen/verwijderen (blokkades zullen echter pas na de afronding van de werkzaamheden worden geplaatst of verwijderd ) Facturen bekijken Sim replacement aanvragen (maar: de nieuwe sim kan pas vanaf maandag geactiveerd worden) Bedankt voor jullie begrip en geduld! Vragen? Stel ze gerust in dit topic.
Met spoed BKR verwijderen - Slechte hulp bij de klantenservice
Hypotheek afgewezen omdat jullie een oud krediet weigeren uit BKR te halen om mij vervolgens enorm slecht te behandelen op de klantenservice. Vorige week heb ik wel 7x gebeld en uiteindelijk kreeg ik een mailtje dat her verzoek is doorgestuurd i mijn oude krediet uit BKR te halen.Door een fout van ODIDO staat deze er nog in terwijl dit zoals gezegd een oud krediet is die er allang niet meer in hoort te staan. Ruim een uur aan de telefoon gehangen waarbij ik van kastje naar de muur ben gestuurd. Ze geven aan dat het aangemeld is om het uit BKR te halen. Ik heb gevraagd om hier minimaal per mail een verklaring van te krijgen aangezien mijn hypotheek geweigerd wordt door jullie toedoen! Ik heb gezegd dat ik minimaal een verklaring dat het verwijderd wordt. Dat kan tot uiterlijk morgen anders ben ik mijn hypotheek kwijt. Zelfs een simpele verklaring kunnen ze me niet geven. De klantenservice is het enige wat te bereiken is. De incasso afdeling gaat erover krijg ik te horen, ik kan niet worden doorverwezen want ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Ik heb verschillende mensen gesproken van Odido klantenservice en ben uiteindelijk na 55 minuten simpelweg opgehangen en kreeg ik te horen dat ik het af moet wachten en dat ik niet geholpen kan worden. Schandalig!! Kortom, als jullie een klant nog normaal willen behandelen dan verwacht ik dat dit serieus opgepakt wordt en passend opgelost wordt.
Klacht procedure + afhandeling beneden alle normen
Sinds begin juni bezig met Odido om fouten gemaakt door Odido origanisatie opgelost te krijgen. Altijd maar weer een nieuwe call center agent die ‘iets’ doet/probeert te doen/vraagt wat er moet gebeuren. Dus een brief opgesteld (ipv van vele emails) en gedeeld - dat helpt ook niet - want klacht heeft betrekking op meedere mobiele abonnementen in onze familie en Odido is niet in staat een integraal overzicht op te leveren (dat constateren ze zelf). Odido is wel in staat om handmatig aanpassingen te doen in de back-office systemen (één van de redenen waarom ik in de shit zit) - en ‘surprise ! ‘ - ze kunnen niet terugzien wat er gewijzigd is omdat er geen audit trail is. Tja - dat is wel harstikke fout - hacken in je eigen back-office IT. Als uitsmijter biedt Odido aan in een email om het contract van mijn vrouw aan te passen (één van de problemen) en nu zegt een andere callcenter agent dat dit niet kan omdat mijn zelf moet bellen. Mijn rouw wil dit niet want ze is helemaal ‘klaar’ met Odido - wat ik heel goed begrijp. Wat een bagger organisatie is Odido toch ... iets aanbieden (callcenter agent Marco) en het dan weigeren uit te voeren (callcenter agent Nicole). Mijn verzoek aan de community In de communicty lees ik meerdere klachten - dat snap ik wel. Ik wil escaleren - kan iemand de community adviseren bij welek organisatie dit kan (helaas geen lid van de consumentenbond)

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen