Skip to main content
8020 Topics
verzoek verwijderen van negatief BKR registratie
Case nummer: 72917959 Geachte Odido, Na aanleiding van het telefonisch contact met jullie klantenservice meerdere malen proberen wij het op deze manier. Wij willen jullie de volgende situatie voorleggen. Uit BKR toetsing blijkt dat er sprake is van een negatieve BKR codering, waarvan krediet al wel is afgelost is in 2021 maar de codering door verjaring nog niet uit het BKR register is. Hierdoor krijgen wij momenteel geen hypotheek. Maar ons bod voor het huis is geaccepteerd. De negatieve codering staat op mijn naam: Georgy Kollee 13/04/200 BKR Consument nummer: 28165579 Op het adres: [Aangepast door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar!] Dit was een telefoonabonnement van Tele 2 van mijn moeder, deze heeft helaas meerdere rekeningen achtergehouden waardoor ik BKR geregistreerd sta. Mijn moeder had kanker en is helaas in 2019 overleden, waardoor de rekeningen bij mij terecht kwamen. Nu wil ik samen met mijn partner , een huis kopen en worden we geweigerd door de bank door deze codering. Aangezien we onze financiële situatie helemaal in orde hebben vragen wij jullie dit te verwijderen, zodat wij in staat zijn om de financiering voor ons huis te krijgen. We hebben al meerdere mallen een bericht gestuurd naar incasso@odido.nl, ook meerdere malen contact gehad met de klantenservice maar hier krijgen we helaas te horen dat ze niks voor ons kunnen doen. Onze grootste hoop is dat wij komende week een reactie kunnen krijgen vanuit Odido, en proberen de financiering met een week te rekken. Het klantnummer van mijn partner waarop deze casus staat is : [Aangpast door moderator] Met vriendelijke groeten, Georgy Kollee
BKR Codering verwijderen
Beste lezer, We zijn een huis aan het koen en ons bod is al geaccepteerd. Maar van mijn bank heb ik na een hypotheekaanvraag te horen gekregen dat ik een negatieve BKR registratie op mijn naam heb staan en een krediet niet mogelijk zou zijn. Het gaat om een A codering van 25-10-2020 aangemeld toen door Tele2. Dat kredit is lang geleden afgelost en beëindigd en het telefoonnummer is niet meer in gebruik. Ik was ook niet op de hoogte van het feit dat er een achterstand was! Nooit ben ik door Tele2 of Odido geïnformeerde over een achterstand. Ik heb geen facturen, aanmaningen en dergelijken ontvangen zodat ik de kans had om te reageren. Ik heb een verzoek bij Odido klantservice ingediend om deze codering te verwijderen. Dat stat onder het casenummer 72427360. Maar dat was bijna 3 weken gelden en tot nu toe heb ik geen reactie van Odido ontvangen. Ik heb meerdere de klantservice meerdere keren gebeld om de status van mijn verzoek te checken, maar ik word helaas elke keer van de kast naar de muur gestuurd. Ik wil jullie daarom vriendelijk verzoeken om mijn BKR-registratie te verwijderen. Ik begrijp dat dit verzoek zorgvuldigheid vereist, maar ik hoop dat jullie mijn situatie in overweging willen nemen. Bij voorbaat dank voor de tijd en moeite die jullie hierin willen steken en ik hoop op een positieve terugkoppeling z.s.m. Met vriendelijke groeten, Baraa Fares Aanvoelende informatie: Contractnummer: NHSRQ0000089519 Het betreffende telefoonnummer: 06-36419289 (niet meer in gebruik) Datum codering: 25-10-2020 Verwachte einddatum: 26-10-2020 Werkelijke einddatum: 10-11-2020

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen