Skip to main content
8243 Topics
Claim ingeschreven teveel betaald voor mobiele telefoon en nooit meer iets gehoord
Beste T-mobile, In 2016 is er uitspraak gedaan door de Rechtbank dat Tmobile en andere mobiele telefonieproviders klanten teveel in rekening hebben gebracht (zelfs na afbetaling toestel lieten providers klanten doorbetalen) alsmede dat het misleidend was omdat de telefoon “ gratis “ bij het abonnement werd aangeboden. Dit bleek allemaal niet waar, want jarenlang betaalden we voor de mobiele telefoon! Kortom, ik heb mij netjes opgegeven via T-mobile want ik was toen nog klant en dat was in 2018, ook in Hoger beroep verloren en klanten moeten worden gecompenseerd. Ik als voormalig T-mobile klant met NOG STEEDS HETZELFDE TELEFOONNUMMER heb NIETS MEER gehoord en GEEN COMPENSATIE ONTVANGEN. T-mobile hanteert kennelijk het piepsysteem dat je er zelf achteraan moet. Schande !! Dus laatst heb ik gebeld en dan krijg je zo’n jongen aan de lijn die van niets weet. Dus hierbij nogmaals, want ik houd niet op tot dat ook ik als gedupeerde van T-mobile ( heb door de lange jaren heen meerdere mobiele telefoons “ gratis “ bij een t-mobile abonnement gehad) wens te worden gecompenseerd. Na het mailtje van T-mobile uit 2018 dat ik nog zal horen wanneer de compensatie duidelijk zou zijn - ik zit nog steeds te wachten!- heb ik niets meer vernomen. Dus T-mobile contact mij en betaal mij de compensatie. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet,
Multisim aanvragen met nieuw Odido abonnement niet mogelijk
Hallo, ik heb sinds afgelopen dinsdag (19 september) een nieuw Odido abonnement. Nu wil ik als aanvulling bij dit abonnement een Multisim aanschaffen zodat ik gebruik kan maken van de Celullar (4G) functionaliteiten van mijn smartwatch. Echter lukt het niet om de bestelling voor een Multisim te plaatsen. Ik krijg namelijk steeds de foutmelding: “Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.” Verder krijg ik in de Watch app de melding: "Je T-Mobile NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen (...) Neem voor meer informatie contact op met T-Mobile NL". Hierdoor heb ik contact opgenomen met de telefonische klantenservice en ik kreeg een vaag antwoord over dat ik wellicht op een later moment (24 oktober) een bestelling kan plaatsen voor een Multisim. Dit aangezien ik eerder een Tele2 klant ben geweest en dat het nu en voorlopig niet mogelijk is om aan ”een abonnementen van deze provider” een Multisim te koppelen. Nu begrijp ik de situatie niet en vind ik de situatie eigenlijk onacceptabel. Ik heb een nieuw Odido abonnement en dan verwacht ik dat ik gebruik kan maken van de extra diensten die door Odido aangeboden worden. Tegen betaling natuurlijk. Verder was het bij T-Mobile altijd al mogelijk om een Multisim te koppelen aan je T-Mobile abonnement. Echter komt nu mijn "T-Mobile NL-account” niet in aanmerking voor deze voorziening. Best vreemd toch? Tot slot zou je als klant mogen verwachten dat er niet gediscrimineerd wordt bij het toewijzen van additionele services binnen je eigen provider. Lees in mijn situatie, wanneer je een nieuw abonnement neemt bij Odido maar ooit bij Tele2 klant bent geweest, mag je geen gebruik maken van een aantal extra diensten bij Odido. (En schijnbaar ook niet als je eerder een T-Mobile NL abonnement had???) Graag zie ik deze situatie veranderen! Ook omdat ik lees dat meer klanten soortgelijke issue ondervinden. En eigenlijk moet dit echt niet kunnen. Wij als consument hebben al weinig keuze als het gaat om het kiezen van een provider met Multisim als extra dienst. Naar mijn weten is dat nog steeds alleen KPN en jullie (Odido). Laten we dat dan ook houden en niet de consument forceren om straks toch naar KPN te moeten (en torenhoge prijzen te betalen :P). Alvast bedankt!
Pixel 8 Pro Beige 256 (Pixel Watch 2 actie) besteld = niet leverbaar?
Hoi, ik heb een aantal dagen geleden in een andere topic het onderstaande bericht achtergelaten maar geen reactie op gekregen dus bij deze kopieer ik mijn oorspronkelijke bericht met hoop op spoedig antwoord. Ik zie dat anderen hetzelfde probleem hebben en zou ook héél graag willen weten hoe het met mijn order zit. Ordernummer: 202227425 Oorspronkelijke bericht: Hallo, ik heb op 12 oktober, in een Odido winkel mijn abbo verlengd met een Pixel 8 Pro Beige 256gb. Dit uiteraard met oog op de gratis pixel watch 2 waarvoor je tussen 4 en 16oktober moest bestellen. Ik kreeg op dezelfde dag een mail met de boodschap dat mij toestel 23 oktober thuis geleverd zou worden. Een dag later kreeg ik een SMS (geen mail) dat mijn toestel pas tussen 3 en 7 november geleverd zou worden. Ok, jammer maar geen ramp want dan ben ik nog op tijd voor het claimen van de watch. Nu kreeg ik gister (20okt) weer een sms met de boodschap dat ik "een toestel heb besteld die niet op voorraad is en we horen nog wanneer dat wel zo is, wil je annuleren of wachten?" Etc Dit valt nu dus behoorlijk in het verkeerde keelgat, omdat ik natuurlijk zeker wil weten of ik mijn toestel op tijd binnen krijg voor het claimen van de watch die me beloofd is. Ik heb gebeld met de klantenservice en die riep iets over het uitfaseren van deze toestellen?? (Ze zijn net uit en ik heb bij jullie besteld??) Het gesprek eindigde op dat het toestel nog binnen ZOU kunnen komen maar dat ze dat niet zeker weten. Ik vind dit erg slechte service en het stelt me enorm teleur. Ik kan ook niet switchen van toestel omdat ik dan buiten het tijdvak van aankoopdatum val voor het claimen van de pixel watch 2. Nu is mijn vraag: wanneer kan ik de levering van mijn toestel verwachten? Ik heb bij jullie besteld, op tijd, binnen een bepaald tijdvak, met daarbij de belofte gratis een pixel watch 2 te kunnen claimen. Ik wil graag zeker weten of dit goed gaat komen? Mvg, F

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen