Beste,
Zoals ik terug kan lezen heb ik net als vele andere een bug in de achterkant bij odido die er voor zorgt dat ik het mobiele netwerk met een multisim voor mijn apple watch niet kan activeren. Ik heb alle suggesties uit de andere topics die jullie aanraden geprobeerd en 1,5 u met de klantenservice aan de telefoon gezeten en niets helpt. Dit probleem popt al zeker twee jaar bij mensen op. Zoals ik ook kan lezen, als alle suggesties niet werken wat hier dus het geval is, moet iemand van de it-afdeling dit oppakken. Ik kan alleen niemand van de it-afdeling bereiken, ik kan daar niet mee doorverbonden worden en moet hier zeker twee weken op wachten. Mijn vraag is als dit een bekende terugkerende bug is kan dit dat niet sneller opgepakt worden? Ik heb dit abonnement afgesloten specifiek voor de watch. Ik betaal nu abonnementskosten en kan de functie waarvoor ik dit abonnement heb afgesloten helemaal niet gebruiken.
Ja de software versies zijn gecheckt, van mobiel, watch en provider, ja de aanbieders instellingen kloppen zijn up to date. Ja ik heb geprobeerd een esim aan te schaffen via mijn odido om zo de multisim te kunnen activeren, maar zoals bij een aantal andere blijft de pagina dan hangen en kan ik niet verder.
Niet persoonlijk op een iemand die hier zit en zijn best doet; maar ik vindt het echt schandalig dat bijna 2u met de klantenservice aan de lijn moet zitten, aan hen moet uitleggen wat er speelt en dan ook nog twee weken moet wachten op ‘misschien een oplossing’ voor een welbekend terugkerend probleem.
Zorg er aub voor dat ik gewoon vandaag of morgen gebeld wordt door de desbetreffende it-afdeling en dat dit gefixt wordt. Dit is niet oke.
(Waarom er haast bij zit: De watch is voor mijn dochter (8j) ik wil niet dat zij een telefoon heeft, volgende week start ik met een nieuwe baan en is het van belang dat het werkt zodat ik in contact kan komen met haar na school. )