Skip to main content

Contact bewindvoerder vindt plaats via emailcontact en een antwoord duurt erg lang. In de mail staat dat ze binnen 5 dagen reageren en de klantenservice zegt binnen 14 dagen.Weet iemand hoe ik telefonisch contact kan krijgen met de afdeling incasso om de code bewindvoering er sneller af te kunnen krijgen zodat mijn cliënt kan verlengen?

Hi @smit-holkea 

Het is niet mogelijk om telefonisch contact te hebben. Alle contact moet via e-mail of brief gaan dus je kan in dit geval het beste afwachten op een reactie via e-mail. Incasso behandelt het verzoek binnen 14 dagen en stuurt de bewindvoerder een e-mail met daarin de periode waarin de klant contact mag opnemen om te vernieuwen. 

Ik hoop dat je zo verder komt. 

IIk sta al 14 dagen te wachten op de bevestigingsmail van Odido. Wanneer kan ik mijn abonnement verlengen?

Hoi @Ysin_hsv, heb je al een bestelling geplaatst en wacht je op een bevestigingsmail? Of op wat voor bevestiging wacht je precies? Mocht je een bestelling hebben geplaatst, stuur me dan het ordernummer. Ik kan je niet op e-mailadres vinden. Vul daarom je profiel in met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee om te zien wanneer je kan verlengen! 😄

Reageer